728 x 90

جیم بنکس: همه اعضای جمهوریخواه کنگره و جمع زیادی از دمکراته‍ا علیه توافق با رژیم ایران هستند

مصاحبه فاکس نیوز با جیم بنکس
مصاحبه فاکس نیوز با جیم بنکس

جیم بنکس عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا روز ۲۹ اسفند در مصاحبه‌یی با فاکس نیوز در مورد برجام و توافق بایدن با رژیم آخوندی گفت: این حرف مزخرفی است که دولت بایدن به توافقی بازمی گردد که در زمان باراک اوباما فاجعه‌آمیز بود و اکنون هم در تلاش است که توافق جدیدی را مورد مذاکره قرار دهند که به رژیم ایران به‌خاطر رفتار بد آن جایزه می‌دهند.
تنها چیزی که می‌توانم حدس بزنم این است که دولت بایدن چنان مستأصلانه به‌دنبال نفت است که ترجیح می‌دهد با تروریست‌ها مذاکره کند.
عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا افزود: توجه کنید که همه اعضای جمهوریخواه کنگره علیه این توافق هستند و باید بگویم که تعداد فزاینده‌ای از دموکرات ه‍ا پشت دربهای بسته هم علیه این توافق می‌باشند. برای همین است که باید تعجب کرد که چرا این دولت این‌قدر علاقمند است که با تروریست‌ها مذاکره کند.
دولت با یک فرد شرور تجارت کرد که ولادیمیر پوتین بود و با دور شدن از او، فرد شرور دیگری، [رژیم] ایران را انتخاب کرده که بتواند نفت را از آن تأمین کند که این کاملاً بی‌معنی است.

جیم بنکس در مورد خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریستی گفت: نمی‌دانم چطور می‌توانند این حرف را چشم در چشم بیان کنند! سپاه پاسداران به انجام دو کار علاقمند است، کشتن آمریکاییان و کشتن اسرائیلیان. دونالد ترامپ این را می‌دانست و کارزار فشار حداکثری را علیه رژیم ایران اعمال کرد و کارآیی داشت. ولی دولت بایدن از روز اول تحریم‌های سختی را که علیه ایران بود تلاش داشت بردارد و یک بار دیگر با این تروریست‌ها مذاکره کند.
قابل توجه است اگر این توافق تصویب شود جو بایدن میلیاردها دلار به گروهی تروریستی خواهد فرستاد و اگر تصویب شود جو بایدن بزرگترین تأمین کننده مالی تروریسم در جهان خواهد بود و مالیات‌دهندگان آمریکایی کسانی هستند که باید قیمت آنرا بدهند و لغو لیست‌گذاری تروریستی علیه سپاه پاسداران دقیقاً همین را نشان می‌دهد که این دولت بیشتر علاقمند است تا که با افراد شرور معامله کند تا که با افراد خوب در همین جا در کشورمان کار کند تا که مجدداً آمریکا را در رأس قرار دهد و مجدداً آمریکا را در نقطه‌ای قرار دهد که قدرت را به‌جای ضعف که روزانه نشان می‌دهد، به نمایش گذارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4101f188-0aa5-46b4-85cc-0f7bbd2b7a1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات