728 x 90

جیغ‌های بنفش و زنجیره‌یی رژیم و مأموران به‌خاطر حضور و سخنرانی جاوید رحمان در کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان با مقاومت ایران

جاوید رحمان
جاوید رحمان

یک نمونه از جیغ‌های بنفش و زنجیره‌یی رژیم و مأموران

به‌خاطر حضور و سخنرانی جاوید رحمان در کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان

با مقاومت ایران

 

در ادامه جیغهای بنفش و سوزناک رژیم و مأموران به‌خاطر گزارش جاوید رحمان درباره قتل‌عام زندانیان و نسل‌کشی مجاهدین در سال ۱۳۶۷، سفیر رژیم در اتریش که جای خالی دیپلمات تروریست بمب‌گذار اسدالله اسدی را پر کرده است، با بلاهت دم خروس را از زیر قبای ملا در وین بیرون داد و «سوءاستفاده از ساختارهای سازمان ملل» و «حضور گزارشگر سابق شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در جمع گروهک تروریستی» مجاهدین اعتراض کرد.

بنا بر گزارش «قدس» که رسمش از اسمش پیداست و در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ منتشر شده، عباس باقرپور اردکانی سفیر رژیم در اتریش کشورهای اروپایی را تهدید کرد که: «سوءاستفاده از ساختارهای سازمان ملل توسط تعدادی از کشورهای اروپایی نتیجه عکس به همراه دارد».

سفیر رژیم با لودگی به‌نحو مضحکی ادعا کرد: ما به پیشبرد و ارتقای حقوق‌بشر و همکاری با سازمان ملل، متعهدیم.

دیپلمات تروریست مزبور دعاوی ۷۰ باره رژیم درباره ۷۰ محکومیت آن در سازمان ملل را به مجاهدین نسبت داد و گفت: «منبع اصلی گزارشهای گزارشگر پیشین شورای حقوق‌بشر سازمان ملل درباره ایران، یک فرقه تروریستی بوده که در حال حاضر بدون تعجب از همان گزارشگر ویژه حمایت مالی می‌کند».

 

کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر قضاییه جلادان و هم‌چنین کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم از حضور جاوید رحمان در کنار مقاومت ایران و گزارش او بر سر و روی خود می‌کوبند.

دژخیم غریب آبادی سخنرانی جاوید رحمان در کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان را خوش‌خدمتی به مجاهدین خواند.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نیز گفت از آنجا که معاندین نتوانستند از طریق تروریسم و تحریم نظام را به زانو در آورند به سوءاستفاده از نهادهای بین‌المللی روی آورده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82f8b915-19e1-405d-9537-74d9cedd9c2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات