728 x 90

جیغ بنفش روحانی و تکذیبیه‌های زنجیره‌یی رژیم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

جیغ بنفش روحانی و تکذیبیه‌های زنجیره‌یی رژیم در تلویزیون حکومتی ۱۳ فروردین در وحشت از برملا کردن پنهان‌کاری مجرمانه آخوندها توسط مجاهدین و فوران خشم و قیام مردم ایران علیه کرونای ولایت گفت: در ماهواره‌ها در فضای مجازی تبلیغ می‌کردند که نمی‌دانم دولت ایران کارآمدی ندارد نظام ایران کارآمدی ندارد خودشان جرأت نمی‌کنند از آن محل رسانه خودشان بیرون بروند از ترس و باز هم حرف می‌زنند.

 

هم‌چنین خبرگزاری حکومتی ایسنا: در روز ۱۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۹، کانال‌های تلگرامی وابسته به (مجاهدین)، با انتشار ویدئویی، شایعه حفر گورهای دسته‌جمعی برای دفن جان‌ باختگان کرونا در لنگرود را منتشر کردند که.... مشخص گردید این شایعه کذب (است).

کانال‌های تلگرامی وابسته به (مجاهدین)... مدعی تهدید فعالان فضای مجازی توسط کارگروه فضای مجازی ستاد ملی مقابله با کرونا شدند که مشخص گردید این ادعا کذب (است).

کانال‌های تلگرامی (مجاهدین)... شایعه مخالفت (خامنه‌ای) با درخواست (روحانی) برای برداشت از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا را منتشر کرده و مدعی شدند که (خامنه‌ای) به‌خاطر هزینه داراییهای صندوق توسعه ملی در جبهه مقاومت، با این درخواست مخالفت کرده است که....مشخص گردید این شایعه کذب بوده و تاکنون پاسخی به‌ درخواست رئیس جمهور داده نشده است!( خبرگزاری ایسنا(رژیم)۱۳ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a693c489-4816-447f-9540-f0f4bbf0de62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات