728 x 90

جواد ظریف ماله‌کش نظام آخوندی سوزدل نظام آخوندی را از افشاگری اتمی مجاهدین برملا کرد

جواد ظریف
جواد ظریف

جواد ظریف ماله‌کش نظام آخوندی ضمن تمجید از سیاست جنگ‌افروزانه خامنه‌ای در فلسطین، بار دیگر سوزدل نظام آخوندی را از افشاگری اتمی مجاهدین که بساط بمب‌سازی رژیم را برهم زد، برملا کرد.

 

جواد ظریف وزیر خارجه سابق رژیم ۶ آبان ۱۴۰۲:

در سال ۲۰۰۲ توان نظامی عراق از ما بیشتر بود اما

یک - عراق در جامعه بین‌المللی امنیتی سازی شده بود و ایران در دوره جناب آقای خاتمی در دنیا به‌عنوان یک کشور معقول خواهان گفتگوی تمدنها شناخته شده بود. از طرف دیگه مردم عراق حمایت از صدام رو دیگر دنبال نمی‌کردند در تحلیل‌هایی که در سال ۲۰۰۲ من این رو الآن تحلیل نمی‌کنم در سال ۲۰۰۲ در تحلیل‌هایی که در آمریکا در آمد گفتند که حمله به ایران به‌رغم همه تلاش لابی صهیونیستی همه تلاش لابی عربی که با حضور منافقین که جمع این دو لابی بود یعنی با اطلاعات اسراییل با پول اعراب آمدند جلسه گذاشتند در واشنگتن در اوت ۲۰۰۲ یعنی در بحبوحه تصمیم‌گیری آمریکا و بحث هسته‌یی رو اون وقت افشا کردند.

الان بزرگ‌ترین دستاوردی که اسراییل می‌تواند در این قضیه داشته باشد و یک آبرو حیثیتی برای اون آبروی از دست رفته و شکست‌ناپذیری ترک خورده و شکست‌خورده خودش ایجاد بکنه این است که آمریکا رو وادار به یک درگیری بزرگ‌تر بکنه که فراموش بشه این شکست در سایه یک اتفاق دیگه و لذا موضع‌گیری مقام معظم رهبری در روز دوم یعنی بلافاصله بعد از این حمله با عنایت به این واقعیت بود که این چتر نجات رو کسی برای اسراییل نفرسته این چتر نجات نباید برای اسراییل فرستاده بشه مردم فلسطین مقاومت کردند مقاومت می‌کنند جمهوری اسلامی هم همواره از این مقاومت حمایت کرده و بسیاری از فشارهایی که جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته تحمل کرده برای همین حمایت از مقاومت بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d650b31b-59ce-459a-a11c-e1f5605696e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات