728 x 90

جو بایدن: ما کماکان به راه‌حل دو کشوری نیاز داریم

کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور آمریکا و کره جنوبی
کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور آمریکا و کره جنوبی

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه ۳۱اردیبهشت در یک کنفرانس خبری با رئیس‌جمهور کره جنوبی در واشنگتن در پاسخ به سؤالی درباره درگیریهای غزه گفت: ما کماکان به راه‌حل دو کشوری نیاز داریم. این تنها پاسخ است. من آن را در صحبت با رئیس‌جمهور محمود عباس روشن کردم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که ما در حال تأمین امنیت در کرانه غربی هستیم و تعهدات امنیتی، کما این‌که تعهدات اقتصادی را برای مردم در کرانه غربی تجدید کردیم. من هم‌چنین به اسرائیلیها نشان دادم که درگیریها در بیت‌المقدس را متوقف کنند. وی افزود: ما اجازهٔ هیچ اقدامی برای دادن فرصت به حماس، جهت بازسازی زرادخانهٔ تسلیحاتی‌اش را نمی‌دهیم.

وزارت‌خارجه آمریکا طی بیانیه‌یی اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه روز جمعه با محمود عباس رئیس دولت فلسطین در مورد راههای اطمینان از حفظ آتش‌بس در غزه گفتگو کردند. در این بیانیه آمده است: آمریکا متعهد است که با دولت فلسطینی و سازمان ملل متحد کار کند تا کمکهای انسانی سریع و یک بسیج بین‌المللی برای حمایت از بازسازی غزه را فراهم آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a18ceea-9eb2-4b56-a112-a2d7cd7cfdba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات