728 x 90

جهش ویروس کرونا در انگلستان

E۴۸۴Kkویروس
E۴۸۴Kkویروس

دانشمندان می‌گویند گونه کرونا در انگلستان یک‌باره جهش ‌یافته است.

رویترز روز سه‌شنبه ۱۴بهمن نوشت: دکتر کالوم سمپل در مورد این‌گونه که E۴۸۴K نامگذاری شده و برای اولین بار در منطقه کنت در انگلستان شناسایی شده است ابراز نگرانی کرد.

شایان یادآوری است که همه‌گیری COVID-۱۹ ناشی از SARS-CoV-۲ از ابتدای سال۲۰۱۹ تاکنون میلیون‌ها نفر را تحت تأثیر قرار داده است. انتشار نژادهای جدید و کشف مکانیزم های کلیدی مورد استفاده توسط ویروس برای همپوشانی سیستم ایمنی موضوعات اصلی برای کل مردم است. سیاستهای بهداشتی، تحقیق و مدیریت بیماری. از ترم دوم سال۲۰۲۰، جهش E۴۸۴K به تدریج در قلمرو برزیل یافت شده و با گذشت زمان دودمانهای مختلفی را تشکیل می‌دهد. این نگرانیهای متعددی را در رابطه با خطر عفونت مجدد و اثربخشی استراتژیهای جدید پیشگیری و درمانی به‌دلیل احتمال فرار از آنتی بادیهای خنثی آور ایجاد کرد. برای توصیف بهتر سناریوی فعلی، ما تجزیه و تحلیل‌های ژنتیکی و فیلوژنتیکی ژنهای جهش‌یافته E۴۸۴K را که از نمونه‌های برزیل در سال۲۰۲۰ تعیین توالی شده است، انجام دادیم. از اکتبر سال۲۰۲۰، ۴۳.۹٪ از ژنوم های توالی شده جهش E۴۸۴K را ارائه می‌دهند که در سه تبار مختلف شناسایی شده است (P۱، P۲ و B. ۱.۱. ۳۳) در چهار منطقه برزیل.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3642acf-252f-4ed7-a8e7-6617cfe4a239"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات