728 x 90

برت مک گرک: یک‌سوم همه پیروزیها بر داعش در شش ماهه اول ریاست‌جمهوری ترامپ

برت مک گرک
برت مک گرک
برت مک گرک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضدداعش می‌گوید:
یک سوم همه پیروزیها بر داعش در شش ماهه اول ریاست جمهوری ترامپ بوده است.
 تلویزیون فاکس‌ نیوز 22مرداد 96: سه سال قبل در چنین روزی داعش به کنسول آمریکا در اربیل در شمال عراق نزدیک می‌شد که کاخ سفید تصمیم گرفت اقدام کند.
اولین بار داعش بمباران شد و این جنگ شروع شد. از آن زمان ائتلاف ضدداعش 13221حمله هوایی در عراق و 10701حمله هوایی در سوریه علیه داعش انجام داد که 80درصد این حملات علیه داعش بودند. با سقوط موصل در ماه گذشته حالا عمده این حملات در سوریه انجام می‌شوند... .
در حال حاضر نیمی از رقه توسط نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه تسخیر شده است و به‌گفته مقامات آمریکایی عمده رهبری داعش به جنوب شرقی رقه منتقل شده است...

برت مک گرک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ضدداعش:
رئیس‌جمهور از همان آغاز تصدی این پست تصمیم‌هایی را در مورد داعش اتخاذ کرد. او سطح مقامهای در صحنه را محدود به پایین‌ترین سطح ممکن کرد که بتوانیم بیشترین فرصتها را علیه داعش دریابیم. از آن موقع تاکنون یک‌سوم همه پیروزیهایی که در عراق و سوریه به‌دست آورده‌ایم، ظرف 6ماه گذشته بوده است.

فاکس نیوز: اما منتقدان یادآور شده‌اند که شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران هم که بیش از 100هزار نفر هستند در عراق و سوریه مستقرند با این وجود این سؤال پیش می‌آید که بعد از این چه می‌شود؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ef78f29-df67-4a41-8c64-4132331b4c32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات