728 x 90

جنگ‌وجدال بر سر کابینه و ندامت برخی از وزرای پیشنهادی

پزشکیان
پزشکیان

جنگ‌و جدالها بر سر کابینه معرفی شده در میان مهره‌ها و رسانه‌های رژیم و در کمیسیونهای مجلس ارتجاع ادامه دارد.

به گزارش رسانه‌های رژیم برخی از وزرای پیشنهادی در کمیسیونهای مجلس فرمایشی از گذشته خود اظهار ندامت کردند، برخی رد شده‌اند و برخی دچار چالش هستند.

محمدپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع گفت: قاعدتاً برخی از وزارتخانه‌ها چالش دارند مخصوصاً وزارت اقتصاد. افرادی هم داریم که هیچ تجربه وزارتی ندارند. احتمال دارد حداقل دو وزارت‌خانه رأی نیاورند.

 

عباس‌پور، عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: گزینه پیشنهادی وزارت راه که معرفی شده رأی نمی‌آورد. بحث خانم بودن مطرح نیست. به نظر من یک قفل محکم به در وزارت راه و شهرسازی می‌زند. بعید است تعاملش در حوزه کار با مجلس خوب باشد.

 

بیادی از مهره‌های خامنه‌ای هشدار داد، اگر پزشکیان موفق نشود، همه اجزای نظام دچار ضعف می‌شوند.

وی افزود: سوابق اجرایی پزشکیان در بدنه دولت زیاد نبوده و کار برایش سخت و انتخاب نیروهای کارآمد سخت‌تر شده است.

او گفت: همه پنبه اصلاح‌طلب بودن کابینه کنونی را باید از گوششان خارج کنند چرا که اصلاح‌طلب و اصول‌گرا وجود خارجی مؤثر ندارند و دیگر نخواهند داشت. در حال حاضر باندهای متصل به قدرت و ثروت هستند که اثرگذارند.

 

میدری وزیر کار پیشنهادی رئیس‌جمهور رژیم که عضو دور مجلس ششم ارتجاع بود با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم از مواضعش ابراز ندامت کرد.

راستینه سخنگوی این کمیسیون گفت: میدری با بیان این‌که ما در مجلس ششم مسیر غلطی را طی کردیم و از بیان این هم ابایی نداریم، گفته است: این مسیر اشتباه هزینه‌های بسیاری بر نظام تحمیل کرد. ما امروز با صراحت اعلام می‌کنیم مسیری که اصلاح‌طلبان در مجلس ششم طی کردند بسیار خطرناک و خطا بود.

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان درباره ندامت وزیران پیشنهادی از گذشته‌شان در کمیسیونهای مجلس ارتجاع با عنوان ما اشتباه شما را تکرار نمی‌کنیم، نوشت: برخی از این افراد زاویه‌دار که در کمیسیونهای مرتبط مجلس شورای اسلامی حضور یافته بودند، در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان درباره مواضع و عملکرد زاویه‌دار خود ابراز پشیمانی کرده و اعلام داشته‌اند که دچار اشتباه شده بودند! برخی دیگر اگر چه می‌دانستند مواضع و عملکرد زاویه‌دار آنها با نظام قابل دفاع نیست ولی درباره آن سکوت می‌کردند و اسناد و مدارک ارائه شده را بی‌پاسخ می‌گذاشتند که از اصرار آنها بر مواضع و عملکرد پیشین حکایت کرده و می‌کند!»

وی افزود: اکنون پشیمانید پس انتظار نداشته باشد ما نیز با پذیرش شما به‌عنوان وزیر، مانند شما دچار اشتباه شویم و بعدها باز هم مانند شما ابراز پشیمانی کنیم! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

 

عارف معاون رئیس‌جمهور ارتجاع در دیدار با هیأت‌رئیسه جبهه اصلاح گران سرخورده گفت: شرایط نظام به هیچ‌وجه قابل مقایسه با شرایطی که دولت اصلاحات روی کار آمد نیست. راهبرد دولت وفاق ملی تعامل با همه جریانهای سیاسی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4210505-26ba-4f39-a5bc-2767f421bbba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات