728 x 90

جنگ باندهای رژیم بر سر انتصابات پزشکیان و گزینه‌های ارائه شده توسط او

پاسدار شریعتمداری - پزشکیان
پاسدار شریعتمداری - پزشکیان

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان روز ۱۴مرداد درباره انتصابات پزشکیان و گزینه‌های ارائه شده به وی، نوشت: در پاره‌ای از موارد کسانی انتخاب شده و یا در آستانه انتخاب قرار دارند که دیدگاه و سوابق و کارنامه برخی از آنها با دیدگاه اعلام شده رئیس‌جمهور، فاصله‌یی یکصد و هشتاد درجه‌ای دارد! و اما، از آنجا که به صداقت رئیس‌جمهور باور داریم، علت انتخاب گزینه‌های یاد شده را فقط می‌توان ناشی از بی‌اطلاعی پزشکیان از سوابق و کارنامه آنها دانست.

شریعتمداری افزود: این مشکل با مروری -هر چند گذرا- بر سوابق گزینه‌های معرفی شده و یا استعلام از مراکز و دستگاههای ذی‌ربط، قابل حل است و تصور می‌شود که رئیس‌جمهور دامنه اعتماد خود به برخی از اطرافیان را به اندازه‌ای گسترش داده‌اند که احتمالاً نیازی به بررسی مستقل و استعلام از مراکز مورد اشاره ندیده‌اند!‌... و این می‌تواند خدای نخواسته برای دولت ایشان خطرآفرین باشد.

رئیس‌جمهور جدید رژیم طیب‌نیا را به‌عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد. وی در دوره اول دولت آخوند روحانی وزیر اقتصاد بود و در دولتهای رفسنجانی و محمد خاتمی نیز سمتهای اقتصادی داشت.

رسانه‌های حکومتی تصاویری از شرکت طیب نیا در جنگ ضدمیهنی را منتشر کردند.

پزشکیان حمید پورمحمدی را که به‌دلیل همکاری با بابک زنجانی مدتی در زندان به سر برده، به سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه معرفی کرد. وی در دوران احمدی‌نژاد، مدتی سرپرست بانک مرکزی شد. حمید پورمحمدی در جریان پرونده بابک زنجانی در آبان ۱۳۹۰ دستگیر و در آذر همان سال با وثیقه ۵ میلیارد ریالی آزاد شد.

رئیس‌جمهور رژیم هم‌چنین شهرام دبیری را به سمت معاون پارلمانی خود منصوب کرد. این فرد مدتی رئیس شورای حکومتی شهر تبریز بود و در سال ۱۳۹۹ به‌دلیل اتهامات مالی دستگیر شد.

آخوند حجتی کرمانی عضو خبرگان ارتجاع نوشت: پزشکیان چالشی داشته باشد، در قدم اول اینهایی هستند که من اسمشان را مار افعی خورده و حشرات انقلاب گذاشته‌ام.

وی گفت: خامنه‌ای از او حمایت بی‌دریغ، کامل و صددرصدی کرد، به‌گونه‌یی که گفت: موفقیت پزشکیان موفقیت همه ماست. این هم لطف الهی است که رهبر انقلاب صددرصد پشت سر پزشکیان قرار دارد.(سایت جماران رژیم: ۱۴مرداد)

روزنامه سپاه پاسداران(جوان) درباره عباس عبدی و حمایت او از پزشکیان نوشت: عبدی نشان داده بود که پیرمردهای خرفت روزگار از زمان خاتمی تا حالا خودشان با رئیس‌جمهور مطلوبشانرا یا حتی یک رئیس‌جمهور رقیب را آخرین شانس نظام می‌دانند. او همین گزاره را که پزشکیان آخرین شانس نظام است تکرار کرده است.

در همین حال عباس عبدی با انتشار یک سند اعلام کرد دولت دستور داده تا از صندوق‌های بازنشستگی، یکصد میلیارد تومان برای تبلیغات رژیم در مراسم اربعین برداشته شود. طبق این سند، وزارت کار به صندوق‌های بازنشستگی دستور واگذاری این میزان پول به شماره حساب اعلام شده را داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdc30524-b60e-4191-83d0-ccc1ed2c89a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات