728 x 90

جن ساکی: با توجه به اقدامات شتابان هسته‌یی رژیم ایران توافق برجام از منافع تهی خواهد شد

جن ساکی
جن ساکی

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز سه‌شنبه ۱۴دی در پاسخ به پرسشی درباره واکنش دولت بایدن به گفته‌های ابراهیم رئیسی در مورد محاکمه دونالد ترامپ بابت نقش او در حذف فیزیکی قاسم سلیمانی گفت، من هیچ نظر مستقیمی در مورد نظرات او ندارم. باید توجه داشته باشیم که او سیاست‌های خاص خود و مخاطبان خاص خود را دارد و مانند بسیاری از سران در سایر کشورها با آنها صحبت می‌کند.
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در مورد تأثیر صحبت‌های رئیسی بر مذاکرات جاری احیای برجام در وین گفت: هفته گذشته پیشرفت نسبتاً کمی در مذاکرات حاصل شد و ما امیدواریم که این هفته بر اساس آن پیشرفتها شتاب بیشتری را شاهد باشیم. آن چه واضح است این است که اگر به‌زودی به تفاهمی در مورد بازگشت متقابل به پایبندی به مفاد برجام با توجه به اقدامات شتابان هسته‌یی کنونی رژیم ایران نرسیم، توافق برجام از منافع تهی خواهد شد.
اولویت ما هم‌چنان دستیابی و اجرای یک بازگشت سریع متقابل به رعایت برجام است. من انتظار دارم که این مذاکرات روی موضوعات مورد بحث متمرکز شود، نه اظهارات هر یک از رهبران در سراسر جهان.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d545068a-ac2d-48a3-b215-d8842d5d082e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات