728 x 90

جزئیاتی از حمله جوانان شورشی به آخوند حکومتی در کرج

حمله جوانان کرج به آخوند حکومتی در کمال آباد
حمله جوانان کرج به آخوند حکومتی در کمال آباد

خبرگزاریهای حکومتی روز دوشنبه ۱۶آبان به جزئیاتی از مجروح شدن یک آخوندی حکومتی توسط جوانان و مردم خشمگین در کمال آباد کرج پرداختند و نوشتند که وی مورد اصابت ۱۲ضربه چاقو در ناحیه گردن، سینه، پهلو و دست قرار می‌گیرد و پس از اعزام به بیمارستان، یک جراحی ۴ساعته را پشت سر گذاشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ممنوع‌الملاقات شده است.

خبرگزاری حکومتی سپاه پاسداران- فارس نوشت: حوالی ظهر روز ۱۲ آبان‌ماه در حوالی خیابان اصلی کمال آباد این روحانی که از کرج عازم منزل خود در نظرآباد بود با اغتشاشگران مواجه می‌شود که اراذل و اوباش با حمله به ماشین، او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌دهند. اغتشاشگران در یک ماشین سمند که شیشه‌های آن نیز خرد شده است با ضربات چاقو از ناحیه سر، کتف و گردن او را مجروح و در کف خیابان رهایش می‌کنند.

فارس نوشت: آخوند یاسر اسماعیلی مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد صاحب الزمان (عج) در شهرک سید جمال‌الدین و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) در محمدآباد بود که برای انجام کارهایی به اداره ارشاد اسلامی رفته بود.

 

خاطرنشان می‌شود روز پنجشنبه ۱۲ آبان مراسم چهلم تعدادی از شهیدان قیام از جمله شهید قیام حدیث نجفی که بر اساس فراخوان قبلی خانواده شهید در بهشت سکینه کرج باید برگزار می‌شد.

رژیم آخوندی برای جلوگیری از برگزاری مراسم چهلم شهیدان، از صبح زود اقدام به بستن اتوبان و جاده قدیم تهران و راههای منتهی به بهشت سکینه کرده بود.

یکی از شهروندان گفته بود: فضای بهشت سکینه فوق‌العاده امنیتی است و نیروهای سرکوبگر همه جا ایستاده‌اند. اما مردم با پای پیاده خود را به آرامستان می‌رسانند. مردم همزمان شعارهای ضدحکومتی از جمله مرگ بر دیکتاتور سر می‌دادند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از هلاکت یک بسیجی و زخمی شدن ۵تن از وحوش انتظامی در کرج خبر داد و نوشت حال ۲نفر از زخمی‌ها وخیم است. ازدحام جمعیت و خودروها مانع فرستادن آمبولانس برای بیرون کشیدن زخمی‌های انتظامی شد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: برای بیرون کشیدن زخمی‌ها و فرستادن آنها به بیمارستان هلیکوپتر فرستاده شد.

 

اوج گرفتن قیام در کرج به آتش زدن خودروها و کانکسهای انتظامی و زخمی شدن بسیاری از مأموران و هلاکت برخی از آنان توسط مردم و شورشگران انجامید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba4e1474-e5a1-4d23-ad52-d4a0658705f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات