728 x 90

جب بوش: ما حامی یک ایران آزاد هستیم و در کنار هم قطعاً پیروزی نزدیک است

جب بوش
جب بوش

مارک والاس، مدیر اجرایی سازمان «اتحاد علیه ایران هسته ای» روز دوشنبه ۱۵مرداد به‌طور رسمی، جب بوش فرماندار پیشین فلوریدا، فرزند و برادر دو رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را جانشین جوزف لیبرمن، رئیس فقید این سازمان مستقر در آمریکا گردانید.
جب بوش، پس از انتصاب به ریاست این سازمان غیرانتفاعی، با انتشار پیامی به زبان فارسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «افتخار بزرگی است که به‌عنوان رئیس سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی انتخاب شدم. سازمانی که در سال‌های گذشته حرف اول را در حوزه جنگ اقتصادی علیه سپاه تروریستی پاسداران، مقابله با رژیم خامنه‌ای و حمایت از مردم دلیر ایران زده است».
وی در ادامه پیام خود اضافه کرد: «قول من به شما مردم ایران این است که در زمان ریاستم در این سازمان محکمتر و با انگیزه بیشتر تمام فعالیت‌هایمان را گسترش دهیم و با جدیت بیشتر با خامنه‌ای و سپاه تروریستی پاسداران مبارزه کنیم. ما حامی یک ایران آزاد هستیم و در کنار هم قطعاً پیروزی نزدیک است».
خاطرنشان می‌شود که سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی یک سازمان غیر‌حزبی و غیرانتفاعی مستقر در نیویورک است که تلاش می‌کند از تبدیل شدن رژیم ایران به یک قدرت دارای سلاحهای هسته‌یی جلوگیری کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab053c1c-02c7-49ea-ab22-50410f3da371"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات