728 x 90

جان کربی: ایران هم‌چنان یک بازیگر شرور در منطقه است

جان کربی؛ سخنگوی پنتاگون
جان کربی؛ سخنگوی پنتاگون

جان کربی؛ سخنگوی پنتاگون در بریفینگ این وزارت‌خانه که روز دوشنبه ۱۲اردیبهشت انجام شد گفت «این وزارت‌خانه نسبت به این واقعیت که ایران هم‌چنان یک بازیگر شرور در منطقه است ابهامی ندارد».
وی در این بریفینگ در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش رژیم ایران در اقدامات تروریستی در منطقه اضافه کرد «ما همواره به نیروهای حفاظتی‌مان در خارج کشور توجه داریم به‌خصوص در خاورمیانه و ما مرتباً آنرا بسته به نوع تهدید امنیتی تغییر می‌دهیم. بگذارید چند نکته را به شما بگویم بدون آن که وارد جزییات شوم و بخواهم وارد اطلاعات آن شوم. هیچکسی در این وزارت‌خانه نسبت به این واقعیت که ایران هم‌چنان یک بازیگر شرور در منطقه است ابهامی ندارد. هم‌چنان از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند هم‌چنان به توسعه برنامه موشکی ادامه می‌دهد به‌روشنی با وجود آن که در مذاکرات شرکت داشت به توسعه توانمندیهای اتمی ادامه می‌داد».


جان کربی در ادامه سخنان خود با تأکید بر نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه گفت «آنها برای کشتیرانی دردسر ایجاد می‌کنند و تهدیدی فزاینده برای حوزه دریایی اعمال می‌کنند. شما انتخاب کنید کارهای بسیاریست که ایران در مسیری شرورانه در منطقه خاورمیانه انجام می‌دهد و برای همین است که با وجود این وجود این وزارت‌خانه هم‌چنان معتقد است که هیچ مشکلی در خاورمیانه با داشتن سلاح هسته‌یی ایران آسان‌تر حل نمی‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3ed5465-e78f-4133-b40d-0c97f8056864"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات