728 x 90

جان کربی: برای رویارویی با تهدیدهای رژیم ایران باید آماده باشیم

جان کربی سخنگوی پنتاگون
جان کربی سخنگوی پنتاگون

جان کربی سخنگوی پنتاگون؛ روز سه‌شنبه ۱۲بهمن در یک کنفرانس خبری با اشاره به رزمایش نیروی دریایی آمریکا و متحدانش در منطقه گفت که تهدیدها از سوی رژیم ایران افزایش یافته و می‌بایست برای رویارویی با آن آماده باشیم.
وی افزود: «این طور نیست که ما در خلأ یا فقط برای انجام دادن صوری این رزمایش‌ها را برگزار کرده باشیم. تهدیدهای مشخصی از سوی ایران در منطقه وجود دارد و ما باید اطمینان پیدا کنیم که نه تنها ما برای آن آماده هستیم که متحدان ما هم آماده هستند».
خاطرنشان می‌شود که نیروی دریایی آمریکا به همراه ۶۰متحد خود در منطقه از روز ۱۱بهمن اقدام به رزمایش بزرگی در حوزه وسیع دریایی از نواحی شرق آفریقا تا غرب اقیانوس هند کرده است.

هم‌چنین پس از حملات حوثیهای وابسته به رژیم آخوندی به امارات، وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه ۱۳بهمن در بیانیه‌یی اعلام کرد: آمریکا یک ناوشکن حامل موشکهای هدایت‌شونده و جنگنده‌های پیشرفته را برای کمک به امارات متحده عربی در این کشور مستقر خواهد کرد (خبرگزاری فرانسه ۱۳بهمن۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d343e38-fa01-47a0-8dee-03c18a81163f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات