728 x 90

جان بولتون:‌ رژیم ایران اگر در اراده ما تردید کند اشتباه احمقانه‌ای مرتکب خواهد شد

جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا
جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش سایت نشنال امارات جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ ما خواستار ایجاد ساختار بازدارندگی می‌باشیم که رژیم ایران را متقاعد خواهد کرد که برای آنها دنبال کردن این مسیر خطرناک است. رژیم ایران اگر در اراده ما تردید کند اشتباه احمقانه‌ای مرتکب خواهد شد.

مشاور امنیت ملی آمریکا افزود: ما گامهای نظامی برداشتیم نه به‌خاطر آن که خواستار جنگ باشیم بله دقیقاً به‌خاطر آن که خواستار اجتناب از آن می‌باشیم.

در زمان باراک اوباما، رژیم ایران احساس می‌کرد ما را در جیب خود دارد بنابراین از ما نمی‌ترسید.  اکنون آنها باید نگران باشند که اگر کاری انجام دهند بهای آنرا خواهند پرداخت.

 

جان بولتون افزود:‌ همه می‌گفتند تحریم‌ها کارآیی نخواهد داشت اما ما نشان دادیم که می‌توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم. تغییر رژیم سیاست پرزیدنت نیست. ما خواستار مذاکره بر سر توافقی جدید هستیم».

وی در رابطه با تاثیر تحریمها بر رژیم ایران گفت: «تحریم‌ها کارآیی دارند. اقتصاد ایران در شرف فروپاشی است. کشورها یک گزینه داشتند: ترجیح می‌دهند با ایران تجارت کنند یا با آمریکا؟ » آنها آمریکا را انتخاب کردند.

 بولتون در ادامه افزود: تحریم‌ها تاثیر بسیار زیادی در توانمندی رژیم ایران در تأمین مالی سپاه پاسداران و سایر گروه‌های تروریستی داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58aa038b-6a4d-4b80-ac16-78fd340f4904"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات