728 x 90

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا: ظریف سخنگوی یک رژیم نامشروع است

مصاحبه جان بولتون با فاکس نیوز
مصاحبه جان بولتون با فاکس نیوز

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا طی مصاحبه‌یی با فاکس‌ نیوز جواد ظریف را سخنگوی یک رژیم نامشروع دانست. رژیمی که حامی تروریسم و بانکدار اصلی تروریسم در جهان دانست. وی گفت جواد ظریف هر سرمایه‌یی در آمریکا داشته باشد مسدود می‌شود.

 

فاکس نیوز ۱۰مرداد۹۸:

جان بولتون مشاور امنیت ملی از کاخ سفید با ماست با تشکر از شما، اجازه بدهید با تحریمها شروع کنیم اول علیه وزیر خارجه رژیم ایران که به‌دنبال آزمایش موشکی این رژیم در هفته گذشته و توقیف نفتکش‌ها و سرنگون کردن یک پهپاد آمریکایی صورت گرفته است هدف ما چیست؟!

جان بولتون: خوب هدف این است که به رژیم ایران نشان دهیم بعد از آن که توسط رونالد ریگان به‌عنوان رژیم حامی تروریسم لیست‌گذاری شد، ما فعالیت‌های آن را قابل تحریم می‌دانیم و هر سرمایه‌ای که در آمریکا داشته باشد را مسدود می‌کنیم ما فعالیت‌های او و کسانی که با او تجارت کنند را محدود می‌کنیم و این تصمیم بسیار مهمی است که رئیس‌جمهور ترامپ گرفته است و حدود یک ماه پیش اعلام کرد که می‌خواهیم اینکار را انجام دهیم و اکنون آنرا به مورد اجرا گذاشتیم و حامل این پیام است که جواد ظریف را یک سخنگوی نامشروع برای ایران می‌دانیم.

فاکس نیوز: خود رژیم ایران را هم شما نامشروع می‌دانید این‌طور نیست؟

جان بولتون: «دقیقاً یک رژیم حامی تروریسم و بانکدار اصلی تروریسم در جهان است و بزرگترین تأمین کننده مالی و بزرگترین تسلیح کننده است و در آن تردیدی نیست.

ما نیروی قدس و سپاه پاسداران را به‌عنوان سازمانهای تروریستی لیست‌گذاری کردیم که فکر می‌کنم این نشان می‌دهد ما نسبت به بیش از آنچه فقط به جاه‌طلبیهای اتمی ایران برگردد، نگرانیم».

جان بولتون در پاسخ به سؤالی در مورد برنامه هسته‌یی رژیم ایران گفت:‌

ما اجازه هیچ چیزی را که احتمال کمک به توانایی تسلیحات اتمی رژیم ایران بدهد را نخواهیم داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8e9a817-1b71-424f-b3d4-efdf62728f92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات