728 x 90

جان باختن کولبر با شلیک مستقیم پاسداران خامنه‌ای - دهها کولبر مجروح در ماه جاری

کولبران کرد - عکس از آرشیو
کولبران کرد - عکس از آرشیو

یک کولبر محروم که صبح روز سه‌شنبه ۳۰فروردین، در اثر شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار خامنه‌ای در مناطق مرزی نوسود زخمی و در بیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری شده بود، در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
هویت این کولبر محروم آرش نوری، فرزند بهرام اهل روستای کلاش نهین ساکن شهرستان جوانرود اعلام شده است (هرانا ۳۰فروردین).

طبق گزارشاتی که بدستمان رسیده، در اثر شلیک ماموران خامنه‌ای به کولبران در ماه فروردین‌ ۱۸تن از آنها مجروح شدند و یک کولبر محروم جان باخته است.

 

دهها کولبر مجروح در ماه جاری

ماموران جنایتکار رژیم روز یکشنبه ۲۸فروردین، در مرز نوسود، با شلیک مستقیم ۸کولبر محروم را در مرز نوسود زخمی کردند.
 در نتیجه تیراندازی مستقیم پاسداران خامنه‌ای، هویت ۸نفر از کولبران مجروح شده شناسایی شد. این کولبران از ناحیه سر، پشت و دست مورد هدف قرار گرفتند.
هویت این ۸کولبر حسیب عزیزی اهل روستای "شمشیر" از توابع پاوه، ساسان خانی اهل ثلاث‌باباجانی، عثمان شاهمرادی، مبین (فامیلی نامشخص)، سعدالله حسینی، مهدی (فامیلی نامشخص)، نامدار حسینی و حبیب (فامیلی نامشخص) اهل جوانرود عنوان شده است. (هه‌نگاو ۲۸فروردین)

در جنایت دیگری نیز در روز چهارشنبه ۲۴فروردین؛ یک کولبر زحمتکش دیگر به نام یحیی رستم‌زاده اهل روستای دهتوت از توابع جوانرود مورد اصابت شلیک مستقیم پاسداران قرار گرفت و زخمی شد.

در همین روز دو کولبر اهل بانه و سروآباد در حین کولبری در ارتفاعات مرزی شهرستانهای بانه و نوسود با شلیک مستقیم وحوش خامنه‌ای زخمی شدند. ساعت ۴ بامداد روز چهارشنبه ۲۴فروردین وحوش خامنه‌ای در مرز "هَنگ‌ژال"بانه به سوی شماری از کولبران تیراندازی کرده و یک کولبر را با هویت محمد مولودی به‌شدت مجروح کرده‌اند.

محمد مولودی که ۲۱ساله و مجرد می‌باشد از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه منتقل شد.

از سوی دیگر در ساعات اولیه بامداد روز سه‌شنبه ۲۳فروردین، یک کولبر با هویت فریاد اداک ۳۰ساله در حین کولبری در مرز نوسود از توابع استان کرمانشاه با شلیک مستقیم وحوش خامنه‌ای به‌شدت زخمی شد. به‌گفته یک منبع مطلع، فریاد اداک از فاصله نزدیک و با سلاح ساچمه‌ای مورد اصابت نزدیک به ۶۰ ساچمه قرار گرفته بود. فریاد اداک مجرد و اهل روستای"ژیوار" از توابع شهرستان سروآباد است و پس از زخمی شدن به مراکز درمانی پاوه منتقل شده است (هه‌نگاو۲۴ فروردین).

پاسداران جنایتکار همچنین روز سه‌شنبه ۲۳فروردین با شلیک مستقیم به‌سوی گروهی از کولبران زحمتکش در مرز نوسود سه تن از آنان را زخمی کردند.
در این جنایت سه کولبر به نامهای فرزاد امامی اهل روستای بانه وره از توابع پاوه، آرمان مصطفی‌زاده ٣٠ساله فرزند احمد و سلام اعظمی اهل روستای منصور آقایی از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر زخمی شدند.

 

همچنین غروب روز دوشنبه ۱۵فروردین ۱۴۰۱ پاسداران خامنه‌ای به کولبران زحمتکش در مرز نوسود شلیک مستقیم کرده و سه کولبر را زخمی کرده‌اند.

تاکنون هویت یکی از این سه کولبر با هویت "آکو خدامرادی" اهل ثلاث‌باباجانی احراز شده و هویت دو کولبر دیگر که اهل شهرهای ثلاث‌باباجانی و پاوه هستند احراز نشده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1fe885d8-2fe3-40cb-afb7-a1bf6db98d1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات