728 x 90

جاست د نیوز: قطعنامه دو حزبی با حمایت اکثریت کنگره آمریکا، خواستار تغییر سیاست در ایران

جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا در جلسه قطعنامه دو حزبی با اکثریت نمایندگان
جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا در جلسه قطعنامه دو حزبی با اکثریت نمایندگان

جاست د نیوز روز ۱۸ اسفند در گزارشی از جلسه نمایندگان کنگره آمریکا برای اعلام حمایت اکثریت اعضای مجلس نمایندگان از قطعنامه ۱۰۰ نوشت: اعضای کنگره روز پنجشنبه جلسه‌ای را در مورد قطعنامه دو حزبی که خواستار تغییر سیاست ایران در پاسخ به اعتراضات جاری در ایران شده بود، برگزار کردند. قطعنامه حمایت از خواست مردم ایران برای کشوری آزاد و محکومیت نقض حقوق‌بشر در تهران دارای ۲۲۲حامی است که اکثریت مجلس نمایندگان را تشکیل می‌دهند.

تام مک کلینتاک، نماینده جمهوریخواه کالیفرنیا، حامی قطعنامه، گفت: «فکر می‌کنم همه احساس می‌کنند که روز آزادی ایران نزدیک است و رهایی آن به دست مردم ایران و دوستان و حامیان آنها در سراسر جهان خواهد بود».

 

 سایت نیوزمکس روز ۱۹اسفند در گزارشی از حمایت اکثریت کنگره آمریکا از خواست مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک نوشت: احزاب در مجلس نمایندگان آمریکا برای فراخوان به سیاست جدید در قبال ایران با هم متحد می‌شوند.

نیویورک پست نوشت: حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و دموکرات‌ها از اعتراضات ایران برای سرنگونی دولت آخوندها حمایت می‌کنند.

عرب نیوز: اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از قطعنامه‌ای حمایت می‌کنند که خواستار تغییر رژیم در ایران است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6630c728-616e-4552-8787-cb572c59718b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات