728 x 90

تواب تشنه به خون و تصدیق ناگزیر پس از انتشار عکس در کنار ایران‌ایر

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

˜«بنده رفته بودم فرودگاه مادرم را بدرقه کنم که به ایران برود»

˜«پلیس گفت شکایتی داری گفتم نخیر، فقط می‌خواهم شما...عکسها را (از حسین عبدی)بگیرید»

˜«سالها مأموران رژیم را رصد کردم، پورمحمدی را به تله بیاندازیم، عکس بگیریم» !

در پی اطلاعیه ۵آبان کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و انتشار عکسهای ایرج مصداقی در مقابل ایران‌ایر در فرودگاه آرلاندا در استکهلم، تواب تشنه به خون به تصدیق ناگزیر روی آورد و در یک شبکه اینترنتی اطلاعات آخوندها (به کارگردانی مزدور سعید بهبهانی-۸آبان۹۸) اذعان کرد: « بنده رفته بودم فرودگاه مادرم را بدرقه کنم که به ایران برود».

بدرقهٔ مادر سرپوش برخورداری از آخور نظام در عین سر فرو کردن در توبره پناهندگی و سیتی‌زن در سوئد است. وی در ادامه می‌افزاید درخواستش از پلیس فقط این بوده که عکسهایش در کنار ایران‌ایر را از حسین عبدی بگیرد. هم‌چنین در یک سفیدسازی مضحک ادعا می‌کند خودش سال‌ها مأموران رژیم را «رصد» کرده و حتی می‌خواسته پورمحمدی را در ژاپن به تله بیندازد و از او عکس بگیرد. عکسی که اگر از خودش گرفته شود حرام است!

تواب تشنه به خون در عین‌حال، با سفلگی حداکثر و «به فرموده»، مجاهدین را بسا بدتر از شیخ و شاه و دژخیمان شاه و شیخ را بسا بهتر از آنها می‌داند. کاسه‌لیسی نفرت‌انگیزی که اذعان به سنخیت و همجنسی با مزدوران شاه و شیخ است. او برای تخلیه دق‌دل خود از جمله به لجن پراکنی علیه قهرمان پاکباز خلق ابراهیم ذاکری نخستین مسئول کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت پرداخته و او را «شکنجه‌گر و قاتل» می‌خواند.

کین‌توزی حیوانی توابان در گشت دادستانی ارتجاع در خیابانهای تهران برای شکار مجاهدین و دشمنی بی‌حد و حصر آنان با مجاهد کبیر ابراهیم ذاکری بی‌سبب نیست. او از قهرمانان شکنجه در زندانهای شاه و از معدود کسانی بود که مدت طولانی در انفرادی اوین به‌سر برد. حسرت یک سلام گفتن را هم بر دل بازجویان و شکنجه‌گران بر جای گذاشت و این برای ساواکی‌ها و دژخیمان بسی سنگین بود. در روزگار شیخ نیز از پیشمرگان مجاهد در کردستان تا رزم‌آوران فروغ جاویدان در ارتش آزادیبخش ملی ایران که او جلودار ستونهایش بود، همه می‌دانند که فرماندهی انبوهی عملیات درخشان انقلابی را برعهده داشت. هلاکت جنایتکاران و گله‌های مزدوران سرکوبگر در این سلسله عملیات بی‌گمان بر دستگاه شیخ گران افتاده و او را قاتل می‌خوانند.

مادر ابراهیم ذاکری (مجاهد شهید سکینه محمدی) در دیماه ۱۳۶۰در سن ۷۰سالگی در اوین با بدرقهٔ لاجوردی تیرباران شد. واپسین خروش مادر در برابر جوخهٔ اعدام این بود که «چشمهای مرا نبندید، می‌خواهم حقانیت مجاهدین را به چشم ببینم» (یادنامه ابراهیم ذاکری اردیبهشت۱۳۸۲-صفحه ۳۱).

زهیر پسر مجاهد ِ ابراهیم ذاکری نیز در حمله وحوش به اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰به‌ شهادت رسید. شهادت نسل قبلی و نسل بعدی جز بر افتخارات قهرمان نامدار خلق نمی‌افزاید. شکنجه‌گر و قاتل خواندن او خوشرقصی برای دژخیمان شاه و شیخ است و خشم و نفرت بی‌پایان برمی‌انگیزد.

۱-کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت نامه آقای حسین عبدی هوادار مجاهدین درباره عکس گرفتن از مزدور ایرج مصداقی را در برابر ایران‌ایر در فرودگاه آرلاندا به اطلاع عموم می‌رساند (ضمیمه شماره ۱).

حسین عبدی برخلاف ایرج مصداقی هرگز به خودفروشی سیاسی و آدم‌فروشی در زندان روی نیآورده و هرگز با پاسداران و شکنجه‌گران و اطلاعاتی‌ها همکاری نکرده است. عبدی نوشته است: «در سال ۱۳۶۱ و زمانی که ۱۷سال داشتم در تهران دستگیر شده و به شکنجه‌گاه برده شدم. لو رفتن من مانند بسیاری از اعضا و هواداران سازمان از طریق مزدوران فرومایه‌ای مانند مصداقی انجام می‌شد که در زندان دست به همکاری و خیانت می‌زدند یا در گشت دادستانی می‌نشستند. یاوه‌گویی‌های مصداقی در مورد من نشان می‌دهد که رژیم تا چه اندازه از یک هوادار ساده سازمان مجاهدین مانند من وحشت دارد».

۲-کمیسیون امنیت و ضدتروریسم سابقه انتشار عکسهای یک مزدور دیگر اطلاعات آخوندها به نام جعفر بقال نژاد در فرودگاه یوتوبوری سوئد را یادآوری می‌کند. در اطلاعیه کمیسیون در ۱۴مرداد ۱۳۸۱ در این خصوص آمده بود: «بقال‌نژاد گرداننده سایت نگاه نو و لجن‌نامهٔ پیوند بعد از برگشت از ایران در ۲۵تیرماه موظف به انتقال آخرین توجیهات گردیده است. وزارت اطلاعات از ابتدای سال جاری دو بار او را برای توجیه‌کردن علیه مجاهدین به تهران فراخوانده بود. این مزدور از ۲۷فروردین تا ۱۰اردیبهشت و از ۱۱تیر تا ۲۵تیر در تهران بود. طبق توجیهات اطلاعات آخوندها، اراذل مزبور باید خود را در خارج کشور مخالف ولایت‌فقیه معرفی کنند، با مبارزه مسلحانه قویاً به مخالفت بپردازند و به میزانی که دستشان رو نشود طرف جبهه اصلاحات و دوم خرداد را بگیرند» (ضمیمه شماره ۲).

۳-کمیسیون خواسته هموطنانمان در تظاهرات تابستان امسال در بروکسل، واشنگتن، برلین، استکهلم و لندن را در مورد ضرورت محاکمه و مجازات مزدوران و اخراج عوامل اطلاعات رژیم مورد تأکید قرار می‌دهد و تا ریشه‌کنی تام و تمام وزارت بدنام و اطلاعات سپاه جهل و جنایت بر آن پا می‌فشارد (ضمیمه شماره ۳).

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بیانیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷ به اخراج عوامل اطلاعات آخوندها و ندادن ویزا به ایرانیان مرتبط با دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم متعهد شده‌اند. جاروی شغالان یک وظیفهٔ ملی و میهنی است.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۰آبان ۱۳۹۸(اول نوامبر ۲۰۱۹)

نامه حسین عبدی درباره عکس گرفتن از تواب تشنه به خون ایراج مصداقی

عکسهای مزدور جعفر بقال نژاد در فرودگاه یوتوبوری هنگام بازگشت به تهران

تظاهرات هموطنان در ۵کشور در تابستان ۹۸و درخواست اخراج مزدوران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ed1072d-7d2a-4967-93ef-691fec0519c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات