728 x 90

تهدید وحشت‌آلود پاسدار رادان: هرکس به مأمور ما حمله کرد، باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد

پاسدار رادان
پاسدار رادان

به‌دنبال گسترش حملات مسلحانه به مزدوران سرکوبگر نیروی انتظامی، پاسدار رادان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی برای روحیه دادن به نیروی وارفته خود به تهدید حمله کنندگان به مزدوران سرکوبگر رژیم پرداخت.

پاسدار رادان گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مأمور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.

سرکرده نیروی انتظامی رژیم با یادآوری حملات مسلحانه به برخی مراکز رژیم به‌ویژه در سیستان و بلوچستان در توجیه خبرنگاران حکومتی گفت: در حادثه حمله به برجک مرزبانی مزه سر اولین روایت را آن‌گونه بیان کردیم که هیچ رسانه‌یی نتوانست بر روی آن موج‌سواری و اقدام کنند.

در حادثه زاهدان نیز اولین روایت از این‌که در شهر زاهدان و با اشرار حمله کننده به کلانتری این شهر درگیر شدیم، برای ما بود.

پاسدار رادان بر امنیت نظام آخوندی تأکید کرد و گفت: پلیس متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه است که شاید برخی‌ها این مقوله را برنتابند. قوانین و مقررات باید حاکم باشد که در غیر این‌صورت یک ناهنجاری در جامعه شکل می‌گیرد. (خبرگزاری حکومتی فارس ۱۵مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3b056d0-0987-432e-b638-1f02817c725c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات