728 x 90

تهاجم و انهدام هزار موشک ساخت رژیم در مصیاف سوریه

حمله اسرائیل به مصیاف سوریه
حمله اسرائیل به مصیاف سوریه

به گزارش سایت العربیه روز شنبه ۵شهریور، مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ایران که مأموریت ساخت این نوع موشکها در روستای الزاوی و اردوگاه الطلائع واقع در روستای شیخ غضبان در حومه مصیاف هستند بارها طی سال‌های گذشته مورد حمله اسراییل قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید: انفجارهایی که ۶ساعت پس از حمله اسراییل به شهرستان مصیاف در استان حماه ادامه یافت یک‌هزار موشک میان‌برد زمین به زمین که در یک مرکز تحقیقات نظامی تحت نظارت افسران سپاه پاسداران ایران تولید شده بود، منهدم شد.

در گزارش العربیه آمده است: دیدبان حقوق‌بشر سوریه هم‌چنان به‌نقل از منابع آگاه تأکید که این موشکها در انباری در منطقه الزاوی شهرستان مصیاف به مدت بیش از یک سال جاسازی شده بود.

 

بنا به این گزارش، مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران که مأمور ساخت این نوع موشکها در روستای الزاوی و اردوگاه الطلائع واقع در روستای شیخ غضبان در حومه مصیاف هستند بارها طی سال‌های گذشته مورد حمله اسراییل قرار گرفتند.

 

به گفته شاهدان عینی، تیم‌های آتش‌نشانی چندین ساعت در مهار این آتش‌سوزی و اطفای حریق شرکت کردند و آمبولانس‌های نظامی و غیرنظامی مصدومان را به بیمارستانها منتقل کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebf02933-facb-4dbe-8768-377e064f7adc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات