728 x 90

تمدید مهلت بازرسی آژانس انرژی اتمی و گدایی برای مختومه کردن پرونده PMD

 رافائل گروسی دبیرکل آژانس انرژی اتمی
رافائل گروسی دبیرکل آژانس انرژی اتمی

روزنامه حکومتی کیهان وابسته به ولی‌فقیه؛ در مقاله‌ای به تاریخ یکشنبه ۲خرداد ضمن حمله به دولت آخوند شیاد روحانی پیرامون مذاکرات هسته‌یی خبر از گدایی دولت روحانی برای مختومه شدن پرونده PMD (ابعاد احتمالی نظامی) داد.
روزنامه کیهان در مقاله خود با زیر ضرب بردن دولت روحانی و مهلت سه ماه آژانس نوشت: «روز شنبه اول خرداد، مهلت ۳ماهه ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی -که از ابتدا نیز ضرورتی نداشت!- به پایان رسید و آمریکا تحریم‌ها را لغو نکرد».

کیهان در ادامه مقاله خود با اشاره به گدایی دولت روحانی پیرامون پرونده PMD (ابعاد احتمالی نظامی) می‌نویسد اما، خبری با قید احتمال و به‌نقل از یک مقام آگاه در شورای عالی امنیت ملی منتشر شده است که قرار است مهلت ۳ماهه برای یک ماه دیگر هم تمدید شود! چرا؟! مگر قرار است در یک ماه پیش‌روی چه اتفاقی بیفتد».

کیهان ترس و وحشت خود و نظام آخوندی از پرونده «ابعاد احتمالی نظامی» را برملا ساخته و می‌نویسد: «رافائل گروسی؛ مدیرکل کنونی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اصرار دارد پرونده مختومه PMD ابعاد احتمالی نظامی (possible military dimensions) را باز نگه دارد و آدرس برخی از مراکز نظامی ایران را می‌دهد و ادعا می‌کند که در آنجا فعالیت‌های هسته‌یی اعلام نشده صورت می‌پذیرد!»

روزنامه وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع در پایان مقاله با چنگ انداختن به دولت روحانی در تشدید جنگ گرگها در آستانه نمایش انتخابات ادامه می‌دهد: «با تمدید مهلت یک ماهه، وعده لغو تحریم‌ها می‌تواند تا زمان انجام انتخابات ادامه داشته باشد! و توهم لغو تحریم‌ها به‌عنوان یک امتیاز در سبد انتخاباتی جریان هم‌سو با دولت (اصلاحات و کارگزاران و تدبیریها‌)! ریخته شود! و...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8594850-cbd4-45a9-a1b7-395a6bac6197"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات