728 x 90

تمجید کم‌سابقه ولی‌فقیه ارتجاع از رئیسی جلاد

ولی فقیه ارتجاع
ولی فقیه ارتجاع

درحالیکه دروغهای شاخدار رئیسی جلاد درباره کارنامه یکساله اش، در رسانه های حکومتی هم به تمسخر گرفته شده ، ولی‌فقیه ارتجاع از کارنامه رئیسی دفاع کرد وگفت مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیسی، چه مسئولان در بخش‌های مختلف این احساس را می‌دهد که دولت وسط میدان است.

سایت ولی فقیه ارتجاع ضمن درج خبر دیدار وی با دولت جلادان وپاسداران، نوشت: خامنه‌ای‌سفرهای استانی دولت را موضوعی درخشان و مهم خواند و افزود: ۳۱ سفر در سال اول دولت به سراسر کشور از دیگر توفیقات دولت بوده است.

ولی فقیه  ارتجاع ضمن اشاره به انزجار عمومی و اعتراضات صورت گرفته در سفرهای رئیسی، خطاب به وی اضافه کرد : به میان مردم رفتن را ادامه دهید و اسیر برخی جوسازی‌ها نشوید و البته در مواجهه با مردم صبر و تحمل به خرج دهید.

ولی فقیه  ارتجاع با اشاره به مذاکرات برجامی توسط دولت رئيسی و با طعنه تلویحی به آخوند روحانی، گفت: در دولت سیزدهم، شرطی کردنِ جامعه و نگاه به‌بیرون  تا میزان زیادی کاسته شده است. خارج کردن جامعه از چشم انتظاری برای تصمیم‌گیری و «اقدام دیگران»، «پرهیز از شرطی کردن کشور» و «اهمیت دادن به ظرفیت‌های داخلی» از دیگر موفقیت‌های قوه مجریه است. (سایت خامنه‌ای ۸شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c1dc44e-d472-494c-9b99-7a83c9c68c18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات