728 x 90

تلویزیون جام جم آخوندی: پمپئو از مریم رجوی تقدیر کرد

دیدار خانم مریم رجوی با مایک پمپئو-عکس از آرشیو
دیدار خانم مریم رجوی با مایک پمپئو-عکس از آرشیو

تلویزیون جام جم آخوندی

پمپئو از مریم رجوی تقدیر کرد

که نشان‌دهنده آن است که آنها هیچ ابایی ندارند

اینگونه القا می‌کنند که جمهوری اسلامی جلاد است

جمهوری اسلامی تروریست است

و بعد این گروهها به‌عنوان ناجی معرفی می‌شوند

تلویزیون جام‌جم آخوندی روز شنبه ۳دی در گزارشی گزیدگی خود از سخنان مایک پمپئو را پخش کرد.

گزارشگر: برخی نمایندگان و مسئولان سابق آمریکا این هفته در واشنگتن دور هم جمع شدند تا با حمایت از برنامه‌های سرکرده گروهک منافقین مثلاً رئیس‌جمهور جدید ایران را انتخاب کنند.

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنانم را به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم.

این نخستین‌بار نیست که غربیها به‌خصوص آمریکایی‌ها تمام قد از گروهک منافقین حمایت می‌کنند.

این گروهک نقش مؤثری در اغتشاشات و عملیات تروریستی در کشور در سالهای اخیر داشته با همه اینها غربیها با ژست حقوق‌بشری نه تنها هیچگاه جنایات این گروهک را محکوم نکردند بلکه از هر فرصتی برای حمایت از آنها استفاده کردند.

خامنه‌ای: جوانهای ما و شما قضایای ۲۰سال قبل را نمی‌دانند قضایای منافقین را نمی‌دانند حالا شما جوانها که اینجا هستید هر کدامتان در کار هنر در کار رسانه در تبلیغ در کار نگارش دستی دارید یادتان باشد که اینها جزو وظایف حتمی ما هست.

مجری: یک مصاحبه من دیدم از یکی از مقامات پنتاگون که می‌گفت آقا اصلاً ما دنبال این بودیم که اینها را توی لیست جا بگذاریم چون می‌دانستیم گذشته آنها چیست چون گذشته خشنی دارند اما بالاخره این را درآوردند و این جوری هم حمایت می‌کنند خوب خیلی تعجب برانگیز هست دیگر...

محمد قادری کارشناس رژیم: شما اگر سال‌های گذشته دقت بکنید مقامات رسمی ایالات متحده در مراسم سالیانه منافقین حضور پیدا کردند سخنرانی کردند رودی جولیانی بوده..

مجری: جان بولتون که اصلاً پای ثابت بوده همیشه...

قادری: و در واقع همین اخیر که خود مایک پمپئو در واقع حضور پیدا کرد و تقدیر کرد از سرکرده فرقه منافقین بنابراین این نشان‌دهنده آن است که آنها هیچ ابایی ندارند و کاملاً هم تکلیفشان در این خصوص با خودشان روشن هست این یک مسأله.

مسأله بعدی این‌گونه القا می‌کنند که جمهوری اسلامی انگار جلاد است انگار جمهوری اسلامی تروریست است و بعد این گروهها به‌عنوان ناجی معرفی می‌شوند و ناجی مردم ایران معرفی می‌شوند حالا هر چقدر هم که شما مثلاً در فضای سانسور شده! رسانه‌یی در نظام بین‌الملل هر چقدر هم که بروید اینها با همین تکنیک سعی می‌کنند به مرور در یک بستری سعی می‌کنند که حداقل ابتدا در فضای بین‌المللی و نزد افکار جهانی از اینها یک چهره سفید بسازند چهره‌ای که حامی در واقع مردمش هست و این‌گونه جایگزینش بکنند که یواش یواش آن را به‌عنوان جایگزین جمهوری اسلامی بخواهند معرفی‌اش بکنند.

مجری: آقای ایزدی حالا بعضی‌ها می‌گویند خیلی نباید حضور مقامات آمریکایی توی نشستهای منافقین جدی بگیریم به‌خاطر این‌که اینها دارند پول خرج می‌کنند به اینها پول می‌دهند...

فواد ایزدی: والله اینها که پول می‌گیرند آمریکاییها اصولاً مجانی کاری را انجام نمی‌دهند منتها افرادی را که منافقین انتخاب می‌کنند همین آقای بولتون نمونه آن هست می آمد در جلسات منافقین حضور پیدا می‌کرد پول هم می‌گرفت بعد شد مشاور امنیت ملی دولت ترامپ یا این آقای پمپئو ممکن است بخواهد نامزد ریاست‌جمهوری بشود برای سال۲۰۲۴ این در انتخاب افراد هم یک دقتی دارند که به چه کسانی پول بدهند و این خودش یک کاری است دیگه...

مجری: الآن منافقین یک وجهه‌ای گرفته‌اند مثلا شورای نمی‌دانم چی چی مقاومت هم اسم خودشان را گذاشتند دیگه خیلی شاید روی اسم مجاهدین و اینها مانور نمی‌دهند شورای ملی مقاومت آره در سخنرانی پمپئو همین را اشاره کرد یعنی مثلا در مورد رجوی صحبت می‌کند همین جمله را دارد می‌گوید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80356d8d-5334-469a-91a8-3891b187df54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات