728 x 90

تلویزیون الحدث: پرس. تی. وی یک پوش گسترده برای پولشویی شبه‌نظامیان رژیم ایران

پرس. تی. وی تلویزیون برون مرزی رژیم
پرس. تی. وی تلویزیون برون مرزی رژیم

تلویزیون الحدث در برنامه روز چهارشنبه ۲۷بهمن خود با انعکاس افشاگری مقاومت ایران پیرامون شبکه برون‌مرزی رژیم آخوندی به نام پرس. تی. وی و نقش آن در پولشویی و دور زدن تحریم‌ها گفت: «. پرس. تی. وی در ظاهر یک شبکه خبری و تولید فیلمهای مستند است. بر اساس آنچه منابع اپوزیسیون ایران برای الحدث فاش کردند، پرس. تی. وی در عمل یک پوش گسترده برای شبه‌نظامیانی است که پولشویی می‌کنند و پوششی برای دور زدن تحریم‌ها در خدمت وزارت‌خارجه ایران و قوه قضاییه ایران است. اسنادی که الحدث به آنها دست پیدا کرده، این شبکه پولشویی رژیم ایران و بکارگیری آنها برای اهداف تروریستی و حقوق مزدوران را فاش می‌کند. در پشت این شبکه دو نفر اصلی به اسامی پیمان جبلی رئیس سازمان رادیو تلویزیون ایران و معاون او احمد نوروزی قرار دارند».

الحدث در ادامه گزارش خود با افشای اسنادی از معاملات و حواله‌های بانکی گفت «سندی که بر روی صفحه تلویزیون می‌بینیم نامه مهدی میر طالب مدیر بخش لندن پرس. تی. وی به پیمان جبلی است. در این نامه استفاده از یک واسط غیرایرانی به‌نام عصام السعود نشان داده می‌شود. این فرد پولها را دریافت کرده و آنرا به حساب خاص یک شرکت در لندن واریز می‌کند و متعاقباً با ۵درصد کارمزد، پول نقد را به حساب‌های پرس. تی. وی واریز می‌نماید. نکته قابل توجه این‌که در این عملیات پولشویی، بیروت نیز وارد خط نقل و انتقالات پول پرس. تی. وی شده است».

الحدث در ادامه گزارش خود با استناد به مدارک افشاء شده اضافه کرد «در بخش بعدی با استفاده از اسناد، امتداد این شبکه یعنی شبکه مالی پرس. تی. وی و پولشویی تا ترکیه و حتی چین را در کادر شرکتهای پوششی فاش خواهیم کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b442e1af-39ed-4b6f-9685-141a954377ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات