728 x 90

تلویزیون الحدث: قطعنامه نمایندگان کنگره آمریکا از خواست مردم ایران برای برپایی یک جمهوری دموکراتیک حمایت می‌کند

ثبت قطعنامهٔ دو حزبی با ۱۱۳ امضا در حمایت از قیام و مقاومت در کنگره آمریکا
ثبت قطعنامهٔ دو حزبی با ۱۱۳ امضا در حمایت از قیام و مقاومت در کنگره آمریکا

تلویزیون الحدث۲۴بهمن۹۹ در مورد ثبت قطعنامهٔ دو حزبی با ۱۱۳ امضا در حمایت از قیام و مقاومت در کنگرهٔ آمریکا گفت: «نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه‌یی را امضا کردند که در اشاره به محکومیت طرح تروریستی اسدی برای انفجار گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس، از دولت جو بایدن خواستار ضرورت اقدام علیه رژیم ایران و تروریسم دولتی آن شدند. نمایندگان کنگره آمریکا به ضرورت کمک به کشورهای اروپایی برای مقابله با اقدامات شرورانه رژیم ایران فراخواندند و بر ضرورت بستن راه رژیم تهران برای سوء‌استفاده از مصونیت دیپلماتیک به‌منظور گسترش تروریسم در جهان تأکید کردند.

قطعنامه‌یی که آن را نماینده تام مک کلیناک منتشر کرده هم‌چنین بر ضرورت حمایت از خواست مردم ایران در برپایی یک نظام جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیراتمی تأکید کرده است. کما این‌که به انجام تحقیقات در مورد سرکوب اعتراضات مردم ایران در آبان۹۸ و اعدام مخالفان و سرنگونی هواپیمای اوکراینی بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی فراخوانده است. قطعنامه نمایندگان کنگره آمریکا دولت جدید آمریکا را فرا می‌خواند اقدامات رژیم ایران از داخل کشور تا منطقه و اروپا را بدون نرمش وبا سیاست فشار و قاطعیت متوقف سازد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb2f656b-d65a-4978-a4a0-9f1b4eea770f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات