728 x 90

تلویزیون A۲ آلبانی - لولزیم باشا رهبر اپوزیسیون آلبانی در گردهمایی ایران آزاد

تلویزیون A۲ آلبانی - لولزیم باشا رهبر اپوزیسیون آلبانی در گردهمایی ایران آزاد
تلویزیون A۲ آلبانی - لولزیم باشا رهبر اپوزیسیون آلبانی در گردهمایی ایران آزاد
  • تلویزیون آلبانی - لولزیم باشا رهبر اپوزیسیون آلبانی در گردهمایی ایران آزاد: در برابر اقدامات تروریستی رژیم ایران و تلاشهای آن برای صدور بنیادگرایی به آلبانی و منطقه ما موضع محکمی داریم.
  • خانم مریم رجوی: ما از شورای امنیت می خواهیم از شرکت رئیسی در اجلاس آتی مجمع عمومی ملل متحد جلوگیری کند.

تلویزیون آلبانی: مجاهدین مستقر در آلبانی، در اجلاس سه روزه ایران آزاد -۲۰۲۱ با نقاطی از سراسر جهان گردهم آمدند. در ۵۰هزار نقطه در بیش از ۱۰۵کشور جهان شرکت‌کنندگان علیه انتصاب رئیسی توسط خامنه‌ای جمع شدند. رئیسی یکی از عاملان کشتار ۳۰،۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ است.

مریم رجوی گفت: خواست ما و مردم ما در این سه کلمه متمرکز و خلاصه می‌شود: آزادی، دموکراسی و برابری. در همین رابطه، ما از جامعه بنی المللی می‌خواهیم که تلاشهای مردم ایران برای سرنگونی این رژیم را به‌رسمیت بشناسد و این سه مفهوم را به‌رسمیت بشناسد. ما از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم تا تعقیب بین‌المللی رئیسی را تسهیل کند و وی را به‌خاطر جنایات علیه بشریت مورد حسابرسی قرار بدهد و هم‌چنین از حضور وی در جلسه بعدی مجمع عمومی سازمان ملل جلوگیری کند. رژیم آخوندها هرگز از تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای، صدور تروریسم و ​​تحریک جنگ در منطقه فروگذار نخواهند کرد. "بنابراین، به‌عنوان تهدید اصلی برای صلح و امنیت، باید تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار گیرد."

هم‌چنین لولزیم باشا، رهبر اپوزیسیون پیامی در حمایت از مجاهدین فرستاد. وی گفت:

"حزب دمکرات آلبانی موضع خود را به‌وضوح بیان کرده است. ما در برابر تلاشهای رژیم ایران برای اقدامات غیرقانونی و تروریستی در خاک خود و هم‌چنین در برابر تلاشهای سازمان‌یافته آن برای صدور بنیادگرایی به آلبانی و منطقه ما موضع محکمی داریم. ما از مردم ایران و هدف آنها برای یک ایران دمکراتیک و غیرهسته‌یی حمایت می‌کنیم. ما ازاهداف مردم ایران برای تغییر حمایت می‌کنیم و از تلاشهای خانم رجوی برای ارائه چشم‌انداز یک کشور آزاد و دمکراتیک و مبتنی بر جدایی دین و دولت قدردانی می‌کنیم. " هم‌چنین پاندلی مایکو پیام به مقاومت در برابر ایران را داد و گفت مردم ایران نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری را تحریم کردند. مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا گفت اکنون زمان برای ایجاد ایرانی آزاد، دموکرات و غیراتمی فرا رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48cd826d-8ea7-4bd6-8d1b-b0da43af12a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات