728 x 90

تلاش خامنه‌ای برای روحیه دادن به رژیم به‌دنبال اتمام معافیتهای نفتی: آن مقداری که نیاز داریم نفت‌مان را صادر می‌کنیم

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

ولی‌فقیه ارتجاع امروز طی سخنانی با دو روز تأخیر، نسبت به تصمیم آمریکا مبنی بر پایان معافیتها از تحریم نفتی رژیم واکنش نشان داد. خامنه‌ای تلاش کرد به نیرو‌های وحشت‌زده خود روحیه بدهد و مدعی شد رژیم هر میزان نفت که بخواهد صادر خواهد کرد.

خامنه‌ای گفت: «تلاشی که اینها می‌کنند در زمینه نفت به جایی نمی‌رسد. ما آن مقداری که نیاز داریم؛ آن مقدار که لازم داریم؛ آنقدری که خودمان اراده کنیم می‌توانیم نفت‌مان را صادر کنیم. حالا آنها به‌خیال خودشان راهها را مسدود می‌کنند».

خامنه‌ای در ادامه، تهدیدهای تو خالی علیه آمریکا را تکرار کرد و گفت:‌ «دارند دشمنی می‌کنند بدانند این دشمنی آنها بی‌جواب نخواهد بود پاسخ این دشمنی را اینها خواهند».

 

خامنه‌ای یک بار دیگر مدعی شد تحریم‌ها برای رژیم سودمند است و ضمن اشاره به «استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی» گفت: «تحریم‌ها اگر چه در برخی موارد، زمینه‌ساز بروز مشکلات می‌شوند اما اگر با آنها مقابله‌ٔ صحیح و منطقی شود، به نفع کشور خواهد بود زیرا تحریم‌ها موجب تکیه بر توان، ظرفیت و ابتکارهای داخلی خواهد شد».

 

خامنه‌ای برای لاپوشانی بن‌بست اقتصادی رژیم بعد از اتمام معافیتها، بار دیگر به یاوه «اقتصاد مقاومتی» چنگ زد و با تکرار کلی گویی‌های پیشین در این زمینه افزود: «اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم‌های سردمداران آمریکایی و صهیونیستی درباره‌ٔ نفت و مسائل اقتصادی دیگر، تأثیرگذار نخواهد بود.»

 

خامنه‌ای وعده داد که با «رونق تولید»، «حمایت از کالای ایرانی»، «تحرک کاری» و «اقتصاد مقاومتی» با تأثیرات تحریم‌ها مقابله خواهد کرد.

در حالی که تمام ارگانهای تحت‌امر خامنه‌ای هم‌چون سپاه و ارتش به‌خاطر انجام ندادن کوچکترین اقدام مؤثری برای کمک به سیل‌زدگان مورد نفرت و اعتراض مردم ایران قرار دارند خامنه‌ای تلاش کرد کمکهای مستقل مردم غیور ایران به هموطنان سیل‌زده‌ را به نام رژیم آخوندی مصادره کند و گفت: در همین بلای طبیعی سیل، با وجودی که کسی ملت را به صحنه دعوت نکرد، مردم هم‌چون سیل به کمک سیل‌زده‌ها رفتند و جوانان از سراسر کشور به کمک مردم و جوانان محلی شتافتند که این وحدت و همدردی و تلاش ملی، بسیار مهم و نویددهنده‌ٔ آینده‌ای خوب خواهد بود.

 

خامنه‌ای در قسمت دیگری از سخنانش نسبت به وضعیت انفجاری جامعه کارگری ایران ابراز وحشت کرد و گفت:‌ دشمن از اول انقلاب تا امروز بر روی همه نقاطی که ممکن است کشور را به هرج و مرج بکشاند تکیه کرده است. از جمله بر روی مسأله کار و کارگر. شاید هم بیشتر از بخشی از موارد دیگر روی این نقطه تکیه کرده است.

 

در شرایطی که وضعیت دهشتناک سیل‌زدگان روزبه‌روز وخیم‌تر می‌شود و مردم هستی از دست داده، خامنه‌ای را مسبب اصلی این وضعیت می‌دانند، خلیفه ارتجاع کوشید با اعتراف به گوشه‌یی از فساد درونی رژیم، ژست مبارزه با فساد بگیرد و گفت: «کسانی هستند دنبال سوءاستفاده خودشان هستند. من اول سال گفتم. کارخانه را که کارخانه سرپا است را از دولت می‌خرند. حالا به چه قیمتی آن بحث دیگر است. کارخانه را از بین می‌برند؛ ماشین‌آلات را بفروش می‌رسانند؛ کارگر را بیکار می‌کنند و زمین را برج می‌سازند. باید جلوی اینها گرفته بشود. اینها جزو وظایف اساسی دولت اسلامی است دولت نه فقط قوه مجریه قوه مجریه، قوه قضاییه، قوه مقننه همه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bb01a17-155b-4521-b1d1-92c2de25c0ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات