728 x 90

تقلای خامنه‌ای برای مهار استیضاح روحانی و بحران رأس نظام

خامنه ‌ای در دیدار ویدیویی با نمایندگان مجلس ارتجاع
خامنه ‌ای در دیدار ویدیویی با نمایندگان مجلس ارتجاع

ولی‌فقیه ارتجاع: دولتها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند و پیگیری امور به هیچ‌وجه سست نشود.

در شرایط حساس سال آخر دولت و سال اول مجلس باید دو قوه فضا را به‌گونه‌یی مدیریت کنند که به کار مهم کشور لطمه نخورد.

مردم در مقابله با غائله‌هایی نظیر حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ و «در مقابله با هر حرکت ضدنظام» دشمن را مأیوس می‌کنند.

جبهه دشمن تمام توانش را برای به زانو درآوردن (نظام) به کار گرفته و در چنین شرایطی حتی با وجود اختلاف سلیقه و در مقابل دشمن باید یک سخن گفته شود.

اشک تمساح ولایت و طلبکاری خامنه ای از مردم بعد از روانه کردن آنها به قربانگاه در بازگشاییهای مجرمانه، بعضی افراد حتی کار ساده‌ای مثل ماسک زدن را انجام نمی‌دهند.

اقرار وحشت آلود خامنه ای به شدت بحران در کرونای ولایت و التماس دعای رذیلانه برای «دفع بلا» و «نجات کشور».

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز ۲۲تیر۹۹ در دیدار ویدئویی با نمایندگان مجلس ارتجاع شرکت کرد.

تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۲تیر۹۹:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور درصد قابل قبولی! از مردم در انتخابات مجلس را با وجود شرایط سخت اقتصادی و تبلیغات مأیوس‌کننده دشمنان نشان‌دهنده امیدواری و انتظار ملت برای حل مشکلات خواندند و به نمایندگان مجلس توصیه کردند: «قدر این موقعیت مهم را بدانید».

ایشان مجلس یازدهم را از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب خواندند و افزودند: «حضور «جوانان پرانگیزه، پر ایمان، پر توان، تحصیل کرده و کارآمد» در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی، و نیز شماری از پیش‌کسوتان دارای سوابق نمایندگی، مجلس یازدهم را به مجلسی بسیار خوب و امیدبخش تبدیل کرده است».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری حضور تعیین‌کننده مردم در مقابله با غائله‌هایی نظیر حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ افزودند: «ملت در مقابله با هر حرکت ضدنظام، دشمن را مأیوس می‌کند و آیا توانایی و ظرفیتی بالاتر از این برای یک کشور قابل تصور است؟».

رهبر انقلاب در نوعی جمع‌بندی از این بخش از سخنانشان، بخشی از مشکلات موجود را نیز ناشی از بی‌توجهی و کم‌توجهی مسئولان در طول سال‌های مختلف خواندند و افزودند: «امیدهای واهی به بیرون مرزها و شرطی کردن اقتصاد کشور تضعیف شود، من اطمینان کامل دارم که مشکلات اقتصادی قابل حل است. . . مقوله اقتصاد اگر بخواهیم مسائل کلیدی را مطرح کنیم مسأله تولید این مسأله جدا کلیدی ست این مسأله اشتغال جز مسایل کلیدی ست مسأله مهار تورم مسأله جدا کلیدی ست مدیریت نظام پولی و مالی جز مسائل کلیدی ست عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت جز مسائل کلیدی ست . ». . .

رهبر انقلاب اسلامی توصیه چهارم خود به نمایندگان مجلس یازدهم را به «تعامل و هم‌افزایی قوا» اختصاص دادند و گفتند: «نقشه کلی تعامل قوا، از جانب دستگاه اجرایی و قوه قضاییه به این‌گونه است که آنها باید مصوبات مجلس را به‌صورت دقیق و کامل اجرا کنند و هیچگونه تعللی در این زمینه جایز نیست... . .

این روابط با دولتمردان بایستی هم با قانون منطبق باشد هم با شرع هم قانونی باید باشد هم شرعی یعنی شما سؤال تفحص و امثال اینها در قانون آمده اینها حق شماست بایستی انجام بدهید اما توهین نه دشنام نه! نسبت بدون علم نه اینها حق شما نیست و بعضی‌اش حرام شرعی هم هست و جایز نیست ... . . برخورد احساسی نباید کرد برخورد غیرمنطقی نباید کرد برخورد متین خردمندانه قابل توجیه ولو قوی گاهی هستش که شما حرف طرف مقابل را صددرصد قبول ندارید یعنی صددرصد رد می‌کنید هیچ اشکالی ندارد لیکن باید جوری نظر و همین رأی مخالف ادا بشود کسی که از بیرون مجلس دارد نگاه می‌کند ببیند حق با شماست».

‌ایشان درباره همکاری مجلس با قوای دیگر گفتند: «مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن رادارند و به‌شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند و همه بدانند فضای منازعه در رأس قوا برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت‌کننده است. ...

امروز جبهه دشمن که خبیث‌ترین و قبیح‌ترین آن آمریکا است، تمام توان سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی خود را برای به زانو درآوردن ملت قوی ایران به کار گرفته است و در چنین شرایطی حتی با وجود اختلاف سلیقه و نظر در داخل، در مقابل دشمن یاوه‌گو باید دست به دست هم بدهیم و یک سخن گفته شود... سال چهارم دولتها به‌خصوص اگر چهارم دوم باشد سال بسیار حساسی است و معمولاً در این سال اگر چنان‌چه مراقبت نشود کارها سست خواهد شد اولاً همه دولتها موظف هستند تا روز آخر تلاش کنند و کار کنند تا لحظه آخر بنده اعتقاد راسخ دارم که دولتها بایستی تا آخرین روز مسئولیت‌شان تلاش کنند و کار کنند و وظایف خودشان را انجام بدهند و بعد امانت را به دیگری به دولت بعدی تسلیم کنند»!

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: «در شرایط حساس سال آخر دولت و هم‌چنین سال اول مجلس، باید دو قوه فضا را به گونه‌ای مدیریت کنند که به کار مهم کشور لطمه نخورد».

رهبر انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانشان، گسترش مجدد بیماری کرونا و جان‌باختن روزانه تعداد زیادی از مبتلایان را حقیقتاً غم‌انگیز خواندند!! و با تجلیل چندین باره از خدمات درخشان و فداکاری‌های کادرهای درمانی که بعضی از آنها نیز در راه خدمت به‌مردم به بیماری مبتلا شدند و یا جان باختند، گفتند: «با وجود این خدمات، بعضی افراد حتی کار ساده‌ای مثل ماسک زدن را انجام نمی‌دهند که من واقعاً از آن پرستاری که فداکارانه در حال ارائه خدمت است خجالت می‌کشم....همه نقش خود را به بهترین وجه ایفا کنند تا در کوتاه‌مدت زنجیره سرایت را قطع کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم».

رهبر انقلاب اسلامی در پایان همگان بویژه جوانان را به دعا و توسل عمومی به درگاه خداوند متعال برای دفع بلا فراخواندند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۲تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a9c3946-c4d7-4b0e-b3fe-8c29e591a4b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات