728 x 90

تغییرات در بنیادهای غارتگر رژیم

پرویز فتاح - خامنه‌ای
پرویز فتاح - خامنه‌ای

روز ۶ آبان ۱۴۰۲ رسانه‌های حکومتی خبر دادند خامنه‌ای با صدور دو حکم جداگانه، سرکردگان دو بنیاد غارتگر اصلی خودش را عوض کرد.

در حکم اول پرویز فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام دجال منصوب شد.

و در حکم دوم پاسدار جنایتکار حسین دهقان به سرکردگی بنیاد غارتگر ضد مستضعفان نشانده شد!

خامنه‌ای ظاهراً در حال به‌روز کردن مهم‌ترین نهادهای غارتگر اقتصاد ایران است.

بنیادهایی که کنترل تمام‌عیار اقتصاد ایران را در اختیار شخص خامنه‌ای قرار داده‌اند.

آن‌هم در شرایطی که به‌گفته پاسدار شریعتمداری، فاشیسم مذهبی حاکم بر میهنمان ۶میلیارد دلار از آمریکا گرفته و با اجازه مماشات‌گران، ۱۰میلیارد دلار هم از عراق برایش آزاد شده!

و ظاهراً پول‌هایی هم از کره برایش در راه است!

این همه بذل و بخشش‌های استعماری ثروتهای ملی مردم ایران از سوی اصحاب سیاست مماشات به حکومت قاتل مردم ایران یکی از شوم‌ترین امدادهای غیبی‌ای است که نصیب دیکتاتوری آدم‌خوار آخوندها می‌شود.

حرکتی که می‌توان آن را با کودتای ۲۸مرداد مقایسه کرد.

نگاهی از نزدیک به پرویز فتاح

پرویز فتاح همان مزدور وطن‌فروشی است که خودش درباره یکی از شاهکارهایش چشم در چشم بینندگان تلویزیون گفت یک شب قاسم سلیمانی آمد و گفت حاجی دستم به‌دامنت، یک چند میلیون دلاری برای تیپ فاطمیون می‌خواهم (تیپ فاطمیون همان مزدوران خارجی رژیم بودند که در سوریه به شغل کثیف آدم‌کشی مشغول بودند) منهم رفتم و فوراً مشکلش را حل کردم.

پرویز فتاح پیش از این تجربه کافی در غارتگر و مدیریت غارت! در دیگر بنیادهای چپاولگر رژیم را کسب کرده است. او پیش از این، مدیریت بنیاد مستضعفان و هم‌چنین مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران را داشته و تا توانسته از حاصل کار کارگران و زحمتکشان این مرز بوم برای پاسداران آدم‌کش سرقت کرده و مراتب مزدوری خود را در این زمینه به اثبات رسانده است.

فتاح در جای دیگری توضیح می‌دهد پس از جنگ از دست‌اندرکاران وارد کردن سپاه به عرصه اقتصادی ایران بوده است در آن جریان پس از پایان جنگ، در حالی‌که تمامی امکانات دولتی و غیردولتی به نفع جنگ مصادره شده بود، تماماً به تیول سپاه ضدمردمی پاسداران درآمد و سپس تمامی پروژه‌های کلان مانند سدسازی و پل‌سازی و ساخت نیروگاه و مانند آن به پاسداران درآمد تا مزد آدم‌کشی‌های خود را با غارت ثروتهای ملی بگیرند.

فتاح در یکی از همین گفتگوهایش توضیح می‌دهد که تمامی رؤسای جمهور این نظام از رفسنجانی گرفته تا خاتمی و احمدی‌نژاد و شخص خامنه‌ای در این جنایت اقتصادی و سپردن اقتصاد کشور به پاسداران جنایتکار اتفاق‌نظر داشتند.

فتاح هم‌چنین در جریان غارت از کاخ‌های دیکتاتوری سابق توسط آخوندها هم اشراف داشته و به‌علت جانب‌داری‌اش از باند خامنه‌ای در این زمینه، محبوب خامنه‌ای است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a67c1e54-b53c-44fa-b602-62507496665b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات