728 x 90

تظاهراتها از قلب مردم و علیه رژیم ایران است نه اقتصاد

کارشناس موسسه هادسون
کارشناس موسسه هادسون

ربکا هینریچ، کارشناس ارشد مؤسسه هادسون در واشنگتن در گفتگو با تلویزیون فاکس‌نیوز آمریکا ۲۵مرداد۹۷در رابطه با دلایل قیام مردم ایران و تاثیر تحریمها علیه این رژیم از جمله گفت این یک اشتباه است اگر بگوییم تظاهرات و مخالفت ها به‌خاطر وضعیت اقتصادی است، اگر چه موضوعاتی مانند گرانی تخم مرغ و نیازمندیهای روزمره مردم، نیز اعتراض را جرقه می‌زند ولی این مخالفت ها از قلب مردم بیرون می‌آید و علیه رژیم و خامنه‌ای و روحانی است و به همین دلیل این‌قدر ادامه‌دار شده است

 

مجری تلویزیون فاکس‌نیوز پرسید: «ما فشارهای بین‌المللی، جهانی و جدال‌های داخلی (در رابطه با ایران) را داریم و ویدئو های ارسال شده از تظاهرات و (مردمی) که تظاهرات می‌کنند را می‌بینیم. ما این چیزها را در سالهای گذشته و در سال اخیر، دیده‌ایم. چگونه می‌توان امیدوار بود که مردم ایران آزادی خودشان را به‌دست بیاورند؟»

”ربکا هینریچ“، Rebecca Heinrichs در پاسخ به سؤال فاکس‌نیوز گفت: «من فکر می‌کنم که باید امیدوار باشیم زیرا ما ترکیبی از چیزهایی را داریم که در مسیر درستی برای مردم ایران، کار می‌کنند.

یکی از آنها (این است که) این (مخالفت ها) به نوعی از قلبِ مردم ایران در می‌آید.

...این سرکوب را برای رژیم ایران سخت‌تر می‌کند.... وقتی این (مخالفت ها) به‌طور ارگانیک از (قلب) مردم، بیرون می‌آید.

این یک اشتباه، در رسانه هاست که همه این (مخالفت ها) را به‌خاطر اقتصاد قلمداد می‌کنند.این (تظاهرات) فقط به‌خاطر قیمت تخم مرغ نیست، این تظاهراتها علیه رژیم است و به همین دلیل است که به این میزان طول کشیده است. این تظاهراتها علیه روحانی و خامنه‌ای صورت می‌گیرد.

و آمریکایی که، با دولت ترامپ رهبری می‌شود به‌طور واقعی جواب می‌دهد و فشار خارجی را روی (رژیم ایران) برقرار کرده است.

اتحادیه اروپا، تا آنجا که به آن برمی‌گردد، می‌خواهد رژیم ایران را، سر پا نگه دارد.

ایالات متحده، فشار را روی متحدان اروپایی خودش نگه می‌دارد و به آنها می‌گوید که، ما تحریمها را روی شما اعمال می‌کنیم اگر شما تحریمها را روی رژیمِ ایران، اعمال نکنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11f520c6-f555-4247-8bfe-5fef2694f944"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات