728 x 90

تظاهرات در شهرهای سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین

تظاهرات در لندن
تظاهرات در لندن

خبرگزاری فلسطینی وفا روز ۲۶ اسفند گزارش کرد، روز گذشته در بسیاری از پایتختها و شهرهای سراسر جهان تظاهرات گسترده‌یی علیه جنگ جاری توسط نیروهای اسراییل در نوار غزه برگزار شد و خواستار توقف فوری حمام خون در غزه و ورود کمکهای بسیار مورد نیاز به منطقه تحت محاصره شدند.

در برلین، و دهها شهر دیگر آلمان، تظاهراتی برگزار شد که خواستار توقف فوری درگیریها در غزه و ارسال کمکها به منطقه جنگ‌زده شد. در سایر کشورها از جمله کانادا، فرانسه، سوئد، ایتالیا، دانمارک، نروژ و کره جنوبی تظاهرات مشابهی برگزار شد.

تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و علیه جنگ جاری در پاریس، برلین، استکهلم، کپنهاک، کولدینگ دانمارک، اسلو، سئول در کره جنوبی و تونس برگزار شد.

سایت سی.ان.ان روز یکشنبه ۲۷ اسفند نوشت: هزاران تظاهرکننده شنبه شب خیابان‌های تل آویو و بیت‌المقدس را پر کردند و در دو گروه جداگانه خواستار استعفای دولت و آزادی گروگانهایی که در غزه به‌سر می‌برند، شدند. برخی از تظاهرکنندگان با پلیس درگیر شدند و آتش روشن کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3aef8d0a-29ae-4dac-8678-e7ef68737008"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات