728 x 90

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد - همبستگی با قیام و مقاومت مردم ایران

روز شنبه ۱۵تیر ۱۳۹۸(۶ژوئیه ۲۰۱۹)، تظاهرات با شکوه و عظیمی در شهر برلین با حضور بیش از ۱۵۰۰۰هزار ایرانی برگزار گردید.

ایرانیان در این تظاهرات از قیام مردم ایران و مبارزه کانون‌های شورشی برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم پشتیبانی کردند و حمایت خود را از سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و رئیس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی و طرح ده ماده‌ای او برای ایران آینده ابراز داشتند.

خانم رجوی طی پیامی خطاب به تظاهر کنندگان در برلین گفتند: امروز آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند و شما، رو به‌ میهن، رو به‌ قیام‌کنندگان، رو به‌ کارگران و معلمان و سایر مردم به‌جان آمده می‌گویید بتازید و بتازید که حرف شما و مردم ایران رو به جامعه جهانی و مشخصاً اروپا این است: سیاست امتیاز دادن به ‌استبداد مذهبی و حفاظت از آخوندها در برابر سرنگونی باید متوقف شود. (جزئیات بیشتر)

 

۲۰۱۲: سخنرانی محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در تظاهرات بزرگ برلین:

مسعود به ما و شما پیام داده بود که مثل سیل در خیابانها جاری شویم و پیام مردم ایران و کانونهای شورشی را به گوش جهانیان برسانیم. شما امروز به این پیام پاسخ دادید و مثل سیل در این خیابانها در زیر باران جاری شدید. این نشانگر عزم مردم ایران برای سرنگونی است.

ما سوگند می‌خوریم در راه آزادی مردم ایران هرگز گامی عقب ننشینیم و فریاد می‌زنیم مرگ بر خامنه‌ای و درود بر رجوی تا جهان بداند اگر‌ چه سرکوب رژیم جلوی تظاهرات مردم ایران را می‌گیرد اما ما در اینجا خواست آنها را بازتاب می‌کنیم. شما اراده خلق قهرمان ایران را نمایندگی می‌کنید که به دنیا می‌گوید معامله با رژیم ایران هیچ مشروعیتی ندارد. مزدوران رژیم باید از خاک اروپا اخراج شوند. حضور مزدوران و جاسوسان و تروریستهای رژیم در خاک اروپا نباید تحمل شود و همه این مزدوران باید اخراج شوند.

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

لئو دانتسبرگ نماینده سابق پارلمان آلمان:

رژیم حاکم بر ایران پاسخ خواسته‌های مردم را با سرکوب می‌دهد.

در سایه سیاست مماشات که اروپا در پیش گرفته بود رژیم ایران فرصت ادامه این دیکتاتوری و سرکوب را پیدا کرد.

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۲۰۰۵: سخنرانی میهال کامینسکی نماینده پارلمان لهستان

افتخار بزرگی است که اینجا در این محل باشم. شما عاشق آزادی و کشورتان هستید.

بیش از پنجاه سال پیش یک قهرمان مشهور آمریکا، جان اف کندی گفت که من یک برلینی هستیم. در زمانی که جهان بین دموکراسی و رژیمهای کمونیستی تقسیم شده بود مردم جهان خود را شهروند برلین می‌دانستند.

حالا همه مردم جهان می‌توانند بگویند که ما همه ایرانی هستیم. اغلب ما در کشورهای دموکراتیک زندگی می‌کنیم. ولی احساس آزادی نخواهیم کرد تا زمانی که آخرین دیکتاتوری در جهان سرنگون نشده باشد.

به‌رغم همه تفاوتهایی که با سیاست‌های پرزیدنت ترامپ داریم از تحریم‌ها علیه رژیم ایران حمایت می‌کنیم. این تحریم‌ها علیه مردم ایران نیستند. علیه رژیم فاشیست در تهران هستند.

آنها که اینک در کشور شما حاکم هستند امیدوارم به‌زودی سرنگونی‌شان را ببینیم و در ایران آزاد تجمع کنیم.

 

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۱۹۵۰: سناتور جری هورگان نماینده سنای ایرلند

افتخار بزرگی است که این راهپیمایی شرکت کنم. من حامل سلامهای بسیاری از همکاران من در پارلمان ایرلند هستند.

امسال در ایرلند صد سالگی استقلال را جشن می‌گیریم. ما می‌دانیم فقدان آزادی و استقلال یعنی چه.

ما در کنار شما هستیم. ما در کنار مردم بزرگ ایران هستیم.

برای من شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور برگزیده‌اش خانم مریم رجوی چشم‌انداز ایران آزاد را ترسیم می‌کنند.

مفتخرم که بخشی از یک تلاش فراحزبی در پارلمانمان باشم که از دولتمان و از اروپا می‌خواهد که سیاست قاطعی را علیه رژیم ایران اتخاذ کند.

مفتخرم که به اطلاعتان برسانم که در نوامبر ۲۰۱۶ از دولت ایرلند خواهان محکوم کردن قتل‌عام ۶۷شدیم.

مفتخرم که نوامبر ۲۰۱۷ در قطعنامه خواهان نامگذاری سپاه پاسداران مشارکت کردم.

دستآوردهای شما به‌خاطر رئیس‌جمهور شما خانم مریم رجوی است. طرح ده ماده‌ای او برای یک ایران آزاد و دموکراتیک و سکولار مورد حمایت ما است.

ما در سنای ایرلند از شما حمایت می‌کنیم.

به‌زودی جشن سرنگونی آخوندها را با شما و خانم رجوی در تهران، پایتخت ایران آزاد جشن خواهیم گرفتم. به‌زودی در تهران جشن خواهیم گرفت.

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۱۹۴۵: توماس نورد نماینده مجلس فدرال آلمان

دیکتاتوری مذهبی تهدیدی برای جهان است.

این رژیم به‌دنبال سلاح هسته‌یی است. باید هر آن‌چه می‌توانیم انجام بدهیم تا مانع دستیابی رژیم به بمب هسته‌یی بشویم. زیرا با آن، صلح جهانی را به خطر می‌اندازد.

این روزها صحبت زیادی از جنگ می‌شود. راه‌حل ایران، جنگ نیست.

جنگ در سوریه و یمن نشان می‌دهد که این جنگها جامعه را نابود می‌کنند ولی پیشرفتی ایجاد نمی‌کنند.

چه می‌توان کرد؟ خانم رجوی در سخنرانی‌شان گفتند که راه‌حل در دست مردم ایران و مقاومت آنها است. مقاومتی که قیام کرده و در برابر این رژیم می‌جنگد.

دموکراسی و آزادی را نمی‌توان به ایران صادر کرد. مردم ایران قیام کرده‌اند تا آزادی و دموکراسی را به دست بیاورند.

سال گذشته هزاران مرد و زن به خیابانها آمدند و تظاهرات کردند تا حقوق خود و حقوق زنان و آزادی هزاران زندانی سیاسی را اعاده کنند. اینها خواسته‌های ما هم هستند. مردم ایران خواهان پایان‌ دادن به دخالت‌های رژیم در امور سایر کشورها هستند.

مردم ایران جان خود را برای آزادی کشورشان به خطر می‌اندازند. به همین دلیل شما شایسته آزادی هستید.

دوستان ما در زندانهای ایران تحت شکنجه قرار دارند. ما اقدامات رژیم را محکوم می‌کنیم. ما باید از آنها که جانشان را به خطر می‌اندازند حمایت کنیم.

سیاستمداران و روزنامه‌نگارانی هستند که به ایران می‌روند و دروغ منتشر می‌کنند. ما باید در مقابل آنها بایستیم.

دوستان عزیز ما همبستگی خود را مقاومت ایران و جنبش دموکراتیک را اعلام می‌کنیم.

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

ادوارد لینتنر معاون سابق وزیر کشور آلمان

پایان رژیم ایران در دسترس است. تحت هدایت خانم رجوی و شورای ملی مقاومت این امر در دسترس است. برای همین هم رژیم از این آلترناتیو مؤثر وحشت دارند و علیه آن از تروریسم استفاده می‌کنند.

هدف این تروریسم سرکوب و ارعاب است. تاریخ به ما درس داده است هر رژیمی که می‌خواهد با ترور حاکمیت کند در قدرت باقی نخواهد ماند.

حتی خاک آلمان توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران مورد استفاده قرار گرفته است تا جاسوسی و تروریسم را گسترش دهد. سفارت رژیم در برلین برای این اهداف جنایتکارانه مورد استفاده قرار گرفت. سال پیش یک دیپلمات رژیم از اتریش در حالی که با خودش بمب حمل می‌کرد در آلمان دستگیر شد. هدف بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت بود. من در آن گردهمایی حضور داشتم.

سازمان دفاع از قانون اساسی آلمان گزارش داده است که وزارت اطلاعات رژیم ایران بسیار علیه مقاومت ایران در خاک اروپا فعال است. ما باید واکنش مناسب به این اقدامات تروریستی نشان دهیم و از همه وسائل از قبیل اخراج این دیپلمات تروریستها برای توقف این اعمال تروریستی استفاده کنیم.

اروپا باید از شما به‌عنوان اپوزیسیون این رژیم حمایت کند.

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۱۹۳۸: اینگرید بتانکور کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا:

رگبار باران می‌آید. اما هیچ رگباری نمی‌تواند ما را از چیزی که می‌خواهیم امروز اینجا بگوییم مانع شود. آن چیزی که می خواهیم بگوئیم به رژیم ایران این است که ما سراغ شما خواهیم آمد با مردم ایران به سراغتان خواهیم آمد. ما اینجائیم تا بگوئیم ما از مجاهدین و آزادی ایران حمایت می‌کنیم. تا جهان این صدا را بشنود.

به دولتهای اروپایی می‌گوئیم دیگر هیچ سازش و موافقتی با رژیم فاسد آخوندی را نمی‌پذیریم.

رژیم آخوندی فقط دست به کشتار جسمی افراد نمی‌زند. بلکه یک کشتار با اخبار جعلی و دروغپراکنی هم علیه مجاهدین می‌خواهد انجام دهد. بگذارید بگوئیم که چطور انتشار اخبار جعلی میخواهد افکار را عوض کند. چند روز پیش در نیویورک تایمز خواندم که نوشته بود سپاه پاسداران عوض شد و حالت یک نیروی کشوری را گرفته است. این یک دروغ است. اگر چیزی عوض شده پولی است که رژیم دیگر ندارد تا با آنها مزدوران خود را تغذیه کند.

ما با خانم رجوی راه آزادی را خواهیم گشود. این یک گام دیگر به سوی آزادی است.

اینگرید بتانکورد - تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

اینگرید بتانکورد - تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

تصاویری از تظاهرات بزرگ برلین:

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۱۹۱۰: سخنرانی پاتریک کندی در تظاهرات بزرگ برلین

ما باید از تاریخ درس بگیریم. از فاشیسم و دیکتاتوری و نقض حقوق‌بشری که در آلمان چند نسل پیش اتفاق افتاد. الآن همان جنایتها دارد تکرار می‌شود و این بار آدولف هیتلر نیست که این جنایتها را می‌کند بلکه این آخوندهای حاکم بر ایران هستند. رژیمی که رکوردار اعدام شهروندان خودش است.

رژیم آخوندی نه فقط ترور را در کشور خودش بلکه در تمام جهان گسترش می‌دهد. بنابراین من به خانم رجوی و به مجاهدین می‌گویم من از شما حمایت می‌کنم.

من در تمام عمرم در سیاست بودم. در انتخابات زیادی شرکت کرده و پیروز شده‌ام. اکنون وقتی می‌بینم مجاهدین مورد حمله و شیطان‌سازی قرار می‌گیرند می‌پرسم چرا آخوندها نمی‌توانند به طرح ۱۰ماده‌یی خانم رجوی برای فردای ایران حمله کنند. چرا آخوندها نمی‌توانند این حقیقت را که مجاهدین گسترش دادند که رژیم آخوندی اولین حامی تروریست در جهان است مورد حمله قرار دهند. جوابش این است برای این‌که مجاهدین برحق هستند.

من طرفدار برقراری سخت‌ترین تحریم‌ها علیه رژیم ایران هستیم. من فکر نمی‌کنم این زمانی باشد که سختگیری اقتصادی علیه رژیم ایران را رها کنیم. وقتی که ما منبع تأمین مالی آنها را قطع کنیم آنها نمی‌توانند این رژیم را حفظ کنند. بنابراین ما نمی‌توانیم عقب‌نشینی کنیم در برابر کسانی که می‌گویند باید تحریم‌ها علیه این رژیم را کاهش داد، من می‌گویم باید آن را افزایش داد تا هنگامی که این رژیم سرنگون شود.

پدر من سناتور کندی طرفدار تحریم آفریقای جنوبی بود. به او حمله می‌کردند که این تحریم‌ها مردم آفریقای جنوبی را تحت فشار قرار می‌دهد. وقتی ماندلا آزاد شد به دیدار پدر من آمد و به او گفت از این‌که از تحریم‌های رژیم آپارتاید حمایت کردی متشکرم.

پاتریک کندی - تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

پاتریک کندی - تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

 

۱۸۳۸: پیام مریم رجوی به تظاهرات ایران آزاد در برلین

هموطنان، 
به‌پاخاستگان برای آزادی ایران 
اشرف‌نشان‌ها و یاران مقاومت که از سراسر آلمان در برلین گرد آمده‌اید!
به‌همه شما درود که آمده‌اید تا به‌قول مسعود رجوی «در همه جا صدای رسای مردم ایران و ارتش آزادی‌ستان باشید».

هموطنان عزیز
حضور شما در این جا، در سومین تظاهرات بعد از اجتماعات بزرگ یاران و تظاهرات هم‌میهنان‌مان در بروکسل و واشنگتن حرف روشنی دارد.
امروز شما، رو به‌میهن، رو به‌قیام‌کنندگان، رو به‌کارگران و معلمان و سایر مردم به‌جان آمده می‌گویید بتازید و بتازید که آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند. 
در این تظاهرات بزرگ حرف شما و مردم ایران رو به جامعه جهانی و مشخصا اروپا این است: سیاست امتیاز دادن به‌استبداد مذهبی باید متوقف شود.
سیاست حفاظت از آخوندها در برابر سرنگونی و سیاست غذا دادن به ‌مارهای عمامه‌دار دردی از این رژیم دوا نمی‌کند.
۳۰ سال دیالوگ سازنده و دیالوگ انتقادی و دیالوگ در مورد انواع و اقسام مشوق‌ها به کجا رسید؟

جزئیات پیام

 

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

 

۱۸۲۳: سخنرانی دکتر معصومه بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان:

فریادهای مرگ بر خامنه‌ای و درود بر رجوی نوری به چشم خلق قهرمان ایران است و پتک سنگینی بر فرق خلیفه ارتجاع است.

حضور انبوه ایرانیان از سراسر آلمان در برلین بیانگر خواست مردم ایران برای سرنگونی این رژیم و برقراری آزادی و دموکراسی در ایران است. همچنین هشداری است به مماشاتگران که به آنها هشدار می‌دهد دست از حمایت از این رژیم بردارید. این رژیم و حامیان مماشات و تمامی خبرنگاران دوست رژیم در طرف غلط تاریخ هستند. ما خواستار اخراج تمام مزدوران و جاسوسان رژیم از خاک اروپا هستیم.

در شرایط فوق‌العاده حساس کنونی بیش از همیشه سرنوشت ایران در دستان همه ما است. ما سرنوشت خودمان را که آزادی مردم ایران است رقم می‌زنیم هم‌چنان که نقطه کنونی خودمان را با رئیس‌جمهور مقاومت مریم رجوی رقم زدیم. ما سرنگونی این رژیم را رقم خواهیم زد و در میدان این رزم با شکوه حاضریم. حاضر حاضر حاضر.

سخنرانی دکتر فرشته بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان

دکتر معصومه بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان

 

تصاویری از تظاهرات بزرگ برلین:

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین برای ایران آزاد

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

 

 

۱۸۰۷: سخنرانی نماینده هیأت سوری

خانم میسون بیرقدار نماینده هیأت سوریه که در تظاهرات مقاومت ایران در برلین شرکت کرده گفت: ما به تمام کشورهای منطقه که از دست دخالت‌های رژیم در عذاب هستند می‌گوئیم از مقاومت ایران حمایت کنید. باید از مقاومت ایران حمایت کرد تا سرنگونی هر دو نظام بشار اسد و رژیم آخوندی تحقق یابد. ما به همه رزمندگان آزادی در اشرف۳ از همین تریبون سلام و درودمی‌فرستیم. انقلاب تا پیروزی.

 

۱۸۰۰: تظاهرات بزرگ در برلین در میدان تاریخی براندنبورگ شروع شد.

امروز شنبه، ۶ژوئیه ۲۰۱۹– ۱۵تیر ۱۳۹۸ –برلین- دروازه براندنبورگ

بدنبال سلسله تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل و واشینگتن، تظاهرات هموطنان و حامیان پرشور مجاهدین و مقامت ایران  در برلین پایتخت آلمان به اوج رسیده است.

تظاهرات بزرگ در برلین با گردهمایی در میدان تاریخی براندنبورگ برلین آغاز شده است. 

دراین تظاهرات شخصیتهای برجسته سیاسی آلمانی و بین المللی، بنیانگذاران و اعضای کمیته آلمانی همبستگی با ایران آزاد، پارلماترها و منتخبان مردم و مدافعان حقوق بشر و همچنین نمایندگان جوامع و تشکلهای ایرانیان در آلمان شرکت دارند.

سخنرانان بر حمایت  خود از قیام مردم ایران و کانونهای شورشی و بر پشتیبانی از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران و برنامه خانم مریم رجوی برای ایران آینده تاکید می کنند.

خبرهای این تظاهرات را در سایت مجاهد و سایر رسانه‌های مقاومت به‌طور زنده دنبال کنید.

 

تصاویر اولیه از تظاهرات بزرگ برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

 

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

تظاهرات بزرگ در برلین

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ec8ca92-80d0-4937-8ff3-544c44ad7de2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات