728 x 90

تصفیه حساب انتخاباتی بر سر نوار ظریف در مجلس آخوندی و جمعه‌بازار ولایت

ظریف
ظریف

  • جنگ گرگها و تصفیه حساب انتخاباتی بر سر نوار ظریف در مجلس آخوندی و جمعه‌بازار ولایت

آخوند عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین: دلبستگی و وابستگی ذلت باری که همواره نسبت به آمریکا داشتند در صحبت‌های ایشان به‌خوبی مشخص شد. ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پایان حاکمیت غرب زدگان در کشور باشد و مردم شیرینی عزت و اقتدار را با دولتی جوان و (حزب‌اللهی) بچشند. (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۱اردیبهشت)

  • آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۱۰اردیبهشت۱۴۰۰:

این نوع فایلها به این نوع مصاحبه‌ها حکایت از یک نقشه‌ها می‌کنند. مردم عزیز ما بصیرت دارند بینایی دارند و انشاءالله این مسائل بر بصیرت آنها می‌افزاید و برای انتخابات با چشم بازتر به افرادی که بازیچه شرق و غرب نیستند به اونها توجه می‌کنند. (تلویزیون شبکه یک رژیم ۱۰اردیبهشت)

  • خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۰اردیبهشت ۱۴۰۰:

۱۷نماینده مجلس طی نامه‌یی به هیأت‌رئیسه خواستار اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره حسن روحانی و جواد ظریف بابت محتوای فایل صوتی منتشر شده از ظریف شدند. (خبرگزاری حکومتی فارس ۱۰اردیبهشت)

  • پاسدار کاظمی قمی سفیر سابق رژیم در عراق و از سرکردگان نیروی تروریستی قدس: میدان نظامی سرریزش می‌آید در بخشهای دیگر از جمله سیاست خارجی

پاسدار کاظمی قمی سفیر سابق رژیم در عراق ۱۰اردیبهشت۱۴۰۰:

این اقدام مجرمانه هم امنیت ملی را می‌تواند مخدوش بکند و هم طرح دشمن دوقطبی سازی ست اونهم در فضای انتخاباتی دوقطبی سازی یعنی چی؟ یعنی شما دارید دیپلماسی را در برابر میدان می‌گذارید در حالی که اینها دو تا میدان مرتبط به همدیگه هست اصلاً سرریز میدان سر ریزش می‌آید در بخشهای دیگه از جمله سیاست خارجی یعنی دستاوردش یا بالعکسش. (تلویزیون شبکه دو رژیم ۱۰اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c94ef033-a51d-4923-94dc-36d83fca6c19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات