728 x 90

ورزش,

اسپانیا، ایرلند را حذف کرد و ایتالیا در برابر کراواسی متوقف شد

-

تلاشهای سخت بازیکنان کراواسی و ایتالیا به نتیجه ای نرسید
تلاشهای سخت بازیکنان کراواسی و ایتالیا به نتیجه ای نرسید
در ادامه رقابتهای جام ملتهای اروپا در اولین دیدار پنجشنبه، ایتالیا و کرواسی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
در دقیقه 39 آندرئا پیرلو با گل خود از روی یک ضربه آزاد ایتالیایی‌ها را یک بر صفر پیش انداخت. اما در دقیقه 72 ماریو مانزوکیچ با سومین گل خود در این رقابتها، بازی را برای کرواسی به تساوی کشاند.

در دومین دیدار روز دوم رقابتهای گروه سیC، اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر جمهوری ایرلند را در هم کوبید. فرناندو تورس در دقایق 4 و هفتاد دو گل را برای اسپانیا به‌ثمر رساند؛ داوید سیلوا در دقیقه 49 و سسک فابرگاس هم در دقیقه 83 هر کدام یک گل را برای قهرمان جهان و اروپا به‌ثمر رساندند تا اسپانیا با 4امتیاز در صدر گروه خود قرار گیرد.
به این ترتیب ایرلند اولین تیمی است که از دور رقابتها حذف می‌شود؛ اسپانیا با 4امتیاز و تفاضل گل برتر در صدر جدول این گروه قرار گرفت، کرواسی با 4امتیاز در رده دوم و ایتالیا هم با 3امتیاز در رده سوم جای گرفت.
در صورت تساوی اسپانیا و کرواسی و پیروزی ایتالیا مقابل ایرلند در بازیهای آخر، سه تیم اول صاحب 5امتیاز می‌شوند و نتایج بازیهای رو در رو و یا تفاضل گل تکلیف صعود آنها را تعیین خواهد نمود.


امشب در دومین دیدارهای گروه دی D نخست انگلیس و سوئد با هم مصاف می‌کنند و سپس اوکراین میزبان فرانسه قرار می‌گیرد.
فرانسوی‌ها در 22 دیدار اخیر خود شکست نخورده‌اند، اما در عین‌حال از سال ۲۰۰۶ تاکنون در هیچ جام عمده بین‌المللی پیروزی کسب نکرده‌اند.
لوران بلان سرمربی فرانسه گفت که تیمش باید مراقب شوچنکو ستاره خط حمله اوکراین باشد. او همواره در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می‌گیرد؛ وی بازیکن بزرگی است و چنین بازیکنانی در رقابتهای مهم توانایی‌شان را نشان می‌دهند؛ شوچنکو به‌رغم سن و سالش بار دیگر این‌را به‌اثبات رساند.
بلان خود قبلاً در اینتر میلان توپ می‌زد و شوچنکو را که مهاجم رقیب هم‌شهری اینتر بوده، به‌خوبی می‌شناسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3d31da8-94b9-46f9-9788-e2eb402659d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات