728 x 90

تصاویر مشمئز کننده دزدان حاکمیت مردم ایران با شکلک‌های رأی دادن

تصاوير مشمئز كننده دزدان حاكميت مردم ايران
تصاوير مشمئز كننده دزدان حاكميت مردم ايران

آخوند روحانی روز جمعه ۲ اسفند۹۸ بعد از بازدید از وزارت کشور رژیم درباره انتخابات نمایشی رژیم آخوندی گفت:‌ «بسیار خوشحالیم که امروز روز افتخارآمیز دیگری در تاریخ شکوهمند کشورمان و انقلابمون به ثبت می‌رسد. ما در جدول همه صندوق‌های سراسر کشور که مشخص بود در صفحه و ما آنها را نگاه می‌کردیم، خوشبختانه یک ارتباط مستقیمی بین ستاد انتخابات در وزارت کشور با همه حوزه‌ها به‌صورت آنلاین برقرار است، حالا برخی از بخش‌ها صد درصد، برخی از بخش‌ها ۹۹درصد، ۹۸درصد، در کل ۹۸درصد صندوق‌های سراسر کشور آنلاین متصل هستند و این یک نکته مثبتی است این‌که در لحظات چند نفر رأی دادند، چند نفر دارند رأی می‌دهند الآن. حوزه‌های تهران تا حالا چقدر رأی دادند. شهرستانهای اطراف تهران چقدر رأی دادند و همه استانها. خب این کار بسیار خوب و ارزشمندی است که انجام گرفته. تشخیص هویت به‌خوبی الکترونیکی داره انجام می‌گیرد.

«انشاءالله ما شاهد یک مجلس بسیار خوبی در مجلس یازدهم خواهیم بود. همه مجلس‌های ما فراز و نشیب داشته ولی مجالس بسیار خوبی بوده. از مجلس اول که به اعتقاد من بهترین مجلس شورای اسلامی ما تا امروز. انشاءالله امیدواریم مجلس یازدهم ما هم، هم مورد رضایت خداوند باشد و هم مورد رضایت مردم». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲اسفند۹۸)

 

خبرگزاری سپاه قدس به‌نقل از ستاد انتخابات خامنه‌ای:

-دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات رأی دهند.

- اخذ اثر انگشت هم اختیاری است.

 

ظریف: «مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن برای‌شان تصمیم بگیرد آن هم یک نفری که دستش به خون یک بزرگی مثل سردار سلیمانی آغشته است. مردم در رفراندوم تشییع جنازه سردار سلیمانی نشان دادند که با همه دیدگاههای متفاوتشان در برابر قلدری و زور و تروریسم دولتی ایستادگی می‌کنند».(خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲اسفند ۹۸)

استاندار تهران: «استفاده از استامپ در شعب اخذ رأی اختیاری بوده و به شهروندان توصیه می‌کنم که از استامپ استفاده نکنند».(خبرگزاری حکومتی ایسنا(رژیم)دوم اسفند ۹۸)

تلویزیون آستان رضوی(رژیم)-علم‌الهدی ۲اسفند ۹۸: «حواس‌تان جمع باشد به کی دارید [قطعی] رأی می‌دهید به کسی رأی بدهید که تضمین داشته باشد این در آینده مثل بعضی از نماینده‌های گذشته نوکر و کلفت دشمنان شما نخواهد شد به یک همچین کسی رأی بدهید و اصلاً با رأی دادن خودتان از این‌که [قطعی] آدمهایی بیایند توی مجلس که بعداً نوکر و کلفت دشمنان شما می‌شوند جلوگیری کنید نگذارید اینها تو مجلس بروند با رأی دادن شما نمیروند...»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/017e6f8f-8b5a-49e1-b8b8-04a122d4e4ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات