728 x 90

قیام ایران-شماره ۱۶۲

تشییع جنازه و خاکسپاری سه شهید قیام کازرون با شعار مرگ بر دیکتاتور

تظاهرات مردم کازرون
تظاهرات مردم کازرون

تشییع جنازه و خاکسپاری سه شهید قیام کازرون با شعارهای

مرگ بر دیکتاتور، برادر شهیدم راهت ادامه دارد، برادر اسیرم آزاد باید گردد

بعدازظهر سه‌شنبه اول خرداد، مراسم تشییع سه شهید قیام کازرون امیدرضا یوسفیان،. علی محمدیان آزاد و هادی (مهدی) جهان‌تاب با حضور جمع کثیری از مردم شهر برگزار شد. این شهیدان در بهشت زهرای کازرون و مزار معروف به سید محمد خاکسپاری شدند.

در حالیکه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و لباس شخصی‌ها تلاش می‌کردند از سردادن شعارهای ضدحکومتی جلوگیری کنند، شرکت‌کنندگان که از سراسر کازرون گرد آمده بودند، بی‌اعتنا به این تلاشها، با خروش شعارهای برادر شهیدم راهت ادامه دارد؛ برادر اسیرم آزاد باید گردد؛ برادر شهیدم خونت را پس می‌گیرم؛ مرگ بر دیکتاتور؛ استاندار استاندار، ننگ به نیرنگ تو؛ خون شهیدان ما می‌چکد از چنگ تو، خشم و نفرت خود را از رژیم آخوندی ابراز کردند.

مهدی (هادی) جهان‌تاب در روز ۲۷ اردیبهشت دستگیر شد و هیچ اطلاعی از او در دست نبود. در اثر ایستادگی و اعتراضات مردم که خواهان تحویل پیکر شهیدان و آزادی دستگیر ‌شدگان بودند، دژخیمان در روز ۳۱ اردیبهشت پیکر او را به خانواده‌اش تحویل دادند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲خرداد ۱۳۹۷(۲۳مه ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d97ef81f-cff9-474f-ab9b-09531fb9df7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات