728 x 90

تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم به بهانه بدحجابی برای کنترل اوضاع

آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییهٔ جلادان
آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییهٔ جلادان

 

آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییهٔ جلادان: دادستانها، ضابطین و سیستم اطلاعاتی باید اقدامات قانونی لازم را ترتیب دهند

به‌دنبال دستورات و بخشنامه‌های سرکوبگرانه دولت رئیسی جلاد و عربده‌های نمایندگان خامنه‌ای جمعه‌بازارها، آخوند اژه‌ای، سردژخیم قضاییهٔ خامنه‌ای نیز به صحنه آمد و در نشست شورای عالی قضاییه جلادان، بر شرکت قوه قضاییه و دستگاه اطلاعاتی رژیم در این طرح سرکوبگرانه تأکید کرد.

دژخیم اژه‌ای که از چماقداران بیت‌العنکبوت خامنه‌ای تحت عنوان مردم متدین نام برد، گفت: «دادستانها، ضابطین و سیستم اطلاعاتی با همراهی قاطبه مردم متدیّن، در برابر افراد متجاهر به گناه و جرم در انظار عمومی، اقدامات قانونی لازم را ترتیب دهند». (سایت انتخاب رژیم ۲۰تیر)

روزنامه حکومتی ستاره صبح ۲۰تیر ۱۴۰۱نوشت: روز شنبه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد و گفت: امنیت اخلاقی در تهران و در استانهای دیگر با شدت در حال انجام است. هم‌چنین در خطبه‌های نماز جمعه اظهاراتی درباره حجاب مطرح شد. فاضل میبدی گفت: «هر نوع تندروی در فضای سیاسی، فضای اجتماعی برای کشور خطر ایجاد می‌کند. تندروی و برخورد تند با هر موضوعی مانند حجاب، عکس‌العمل منفی دارد (روزنامهٔ ستارهٔ صبح رژیم۲۰ تیر)

 

سرکرده سپاه پاسداران در شبستر روز ۱۹تیر از اجرای ۶۰برنامه همزمان با هفته به‌اصطلاح حجاب و رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر»، خبر داد و گفت: تیم‌های تذکرهای لسانی در شهرستان پیش‌بینی شده که این تیم‌ها با حضور ضابطان قضایی و کارشناسان دینی طی این هفته با حضور بسیج خواهران در بخشهای مختلف شهرستان عمل خواهند کرد (سایت شبستر خبر رژیم۱۹ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ca8ecdb-0580-4093-a5f7-3054fe868641"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات