728 x 90

تسویه حساب باندی در بالاترین سطوح حاکمیت

اختلافات باندی در رژیم
اختلافات باندی در رژیم

هم‌گام با تشدید تنشهای اقتصادی-اجتماعی در داخل کشور به موازات انزوای بین‌المللی، لغزش و عدول از مرز سرخ‌های حکومت در میان سران نظام پا به عرصه علن گذاشته و از سوی دیگر ندای فراخوان به تصفیه و پاکسازی در سطوح بالای دیکتاتوری آخوندی تشدید شده است.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی خواستار برکناری محمدرضا باهنر و برخی دیگر از مقامات رژیم از مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

این روزنامه در واکنش به اظهاراتی از محمدرضا باهنر، عضو سابق هیأت‌رئیسه مجلس و از عناصر باند غالب نظام درباره حکومت پهلوی نوشت: «چند روزی است که مطلب عجیبی از یکی از اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که اگر جعلی نباشد، مایه تأسف بسیار و نشان‌دهنده محروم بودن گوینده آن از اطلاعات کافی، تحلیل دقیق و تشخیص صحیح می‌باشد. از او نقل شده است که گفته: «حالا همه فهمیده‌اند که رژیم قبلی علاوه بر این‌که خائن نبود، خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام دستاورد‌های رژیم سابق را غارت کرده و به نابودی کشاندیم».

 

این رسانه وابسته به باند رفسنجانی افزود: «بسیار مایل هستیم این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین سخن بی‌پایه و اساسی را نگفته باشد، ولی با توجه به این‌که چند روز از انتشار این مطلب گذشته و او آن را تکذیب نکرده، طبعاً باید پذیرفت که این انتساب صحیح است و وی رژیم پهلوی را اولاً «خائن» نمی‌داند، ثانیاً معتقد است آن رژیم «خدمات بزرگی» به کشور کرده و ثالثاً دولتهای چهار دهه گذشته، تمام «دستاورد‌های رژیم سابق» را غارت کرده و به نابودی کشانده‌اند».

روزنامه جمهوری اسلامی نتیجه‌گیری کرد: «این اظهارات... یا نشانه بی‌اطلاعی است و یا نداشتن تحلیل دقیق که در هر دو صورت، گوینده آن را فاقد ویژگی‌های لازم برای حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد... اکنون که زمان زیادی به شروع به کار دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی نمانده، شایسته است تکلیف عضویت افرادی که ژست اپوزیسیونی می‌گیرند، ولی سوراخ دعا را گم کرده‌اند روشن شود. از این قماش، باز هم در مجمع داریم که باید تکلیفشان روشن شود» (روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی۲۴فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d60c4039-78ef-4aae-a408-c17f7f038570"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات