728 x 90

سایتها و سامانه‌های وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم تسخیر شد

تسخیر و انهدام سایتها و سامانه‌های وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم ولایت فقیه
تسخیر و انهدام سایتها و سامانه‌های وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم ولایت فقیه

تسخیر و انهدام سایتها و سامانه‌های وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم ولایت فقیه در صبح دوشنبه ۵اردیبهشت توسط کانون‌های‌شورشی در داخل کشور

صبح دوشنبه بیش از ۱۰۰سرور و کامپیوتر، دهها سامانه و بانک اطلاعاتی، ۳۷سایت و ۱۲سامانه داخلی وزارت غارت و چپاول کشاورزان، تسخیر و تخریب و منهدم شد.

عکسهای رهبری مقاومت همراه با شعار درود بر رجوی، عکس باطل شده خامنه‌ای و شعار مرگ بر خامنه‌ای در صفحه اول سایت‌های وزارتخانه رژیم جایگزین شد.

تلگرام «قیام تا سرنگونی» اعلام کرد: تهاجم بزرگ سایبری به سایتها و سامانه‌ها و بانکهای وزارت جهاد کشاورزی رژیم کارزار و پاسخی اختناق‌شکن به سرکوب خیزش‌های کشاورزان ستمدیدهٴ ایران به‌ویژه در اصفهان است.

در آذر ماه گذشته، وحوش رژیم آخوندی چادرهای کشاورزان را در بستر خشک زاینده‌رود به آتش کشیدند و خیزش کشاورزان محروم در اصفهان را با شلیک مستقیم سرکوب کردند. گلوله‌های ساچمه‌ای باعث کور شدن چشم کشاورزان بی‌دفاع شد.

شماری از سایت‌های منهدم شده وزارت غارت کشاورزان که از دور خارج شده است عبارتند از: سایت اصلی وزارت کشاورزی، دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد، مرکز مقاومت بسیج، کمیسیون امور بانوان، مؤسسه فرهنگی ورزشی جهادگران، شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاستهای حمایتی، قائم‌مقام وزیر در امورمجلس- دفتر امور مجلس، معاونت امور تولیدات دامی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، نقشه جی آی اس کشاورزی، دفتر امور اقتصادی، سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، پروژه کسب و کارهای نوپا، دفتر توسعه پایدار و امور فناوری، معاونت امور آب و خاک، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، معاونت امور باغبانی، دفتر امور حقوقی،، وزارت کشاورزی استان ایلام، معاونت امور دامی، معاونت امور زراعت، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ (اصفهان، یزد و چهارمحال)، سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال بختیاری، سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، وزارت کشاورزی استان مرکزی.

شماری از سامانه‌های منهدم شده: سامانه تصمیم بار، سامانه هوشمند اطلاعات کشاورزی، سیستم اتوماسیون تدارکات، انبار و اموال، سامانه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، سامانه حسابداری تعهدی، ورودی سایت کارا، نرم‌افزار جامع حضور غیاب کارا، فرم ورودی، ارسال ایمیل، سامانه هوشمند اطلاعات کشاورزی، کتابخانه دیجیتالی مرکز پژوهش متالوژی رازی، سامانه تجارت خارجی وزارت جهاد کشاورزی، سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری- سیتا.

وزارت موسوم به جهاد کشاورزی با سیاستهای ضدمردمی خود در همآهنگی با سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی، عامل اصلی انهدام کشاورزی ایران، فقر روزافزون کشاورزان، افزایش افسارگسیخته قیمت مواد غذایی و انهدام محیط‌زیست در ایران است.

غارت منابع آبی کشاورزی کشور توسط سپاه پاسداران، ایجاد تونل‌های انتقال آب و شهرک‌سازیهای بی‌رویه برای فروش به مردم با سود هنگفت از پروژه‌های مخرب سپاه پاسداران و باعث از بین رفتن بسیاری اراضی کشاورزی در همآهنگی با وزارت جهاد کشاوری است.

وزارت جهاد کشاورزی همراه با شبکه بسیج سرکوبگر و مافیای توزیع دسترنج کشاورزان و دامداران و مرغداران را بی‌دریغ غارت می‌کند.

این وزارتخانه با ارگانها و تجار و آخوندهای رژیم بخش قابل توجهی از درآمدهای نفتی را از جمله در کلان واردات کالاها به سرقت می‌برد.

 

دود و دم مقابله با حملات سایبری

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم روز یکشنبه ۴اردیبهشت اعلام کرد معاون مرکز مدیریت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات رژیم، از حمله سایبری گسترده به زیرساختهای رژیم خبر داد و گفت: مهاجمان در این حمله به وب سایتهای بیش از ۱۰۰ نهاد دولتی و خصوصی نفوذ کردند اما به اطلاعات اصلی این مراکز دست نیافتند و حمله در مراحل اولیه خنثی شده است.
میثم مقصودی گودرزی، معاون توسعه و ارزیابی مرکز مدیریت و راهبردی افتا، گفت: این حمله از طریق حفره امنیتی موجود در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سازمانهای دولتی ایران انجام شد.
او گفت که مهاجمان در جریان این حمله سایبری توانستند به بیش از ۱۰۰ وب سایت سازمانهای دولتی و خصوصی نفوذ کنند که با اقدامات به موقع پرسنل سایبری کشور در مرکز افتا این حمله در مراحل اولیه کشف و خنثی شد.
مقصودی گودرزی افزود در جریان این حمله به زیرساختهای کشور آسیبی وارد نشد و مهاجمان فقط اطلاعات وب سایتها را به دست آوردند اما به اطلاعات اصلی این مراکز دولتی دست نیافتند.
معاون مرکز افتا گفت: این حمله سایبری به‌مثابه «بمب ساعتی» طراحی شده بود تا در ساعت و تاریخ مشخصی به بیش از ۱۰۰ سرویس کشور حمله کند و فعالیت آنها را تحت تأثیر قرار دهد و تا حدی کشور را دچار اخلال کند.

 

روز ۲۳اسفند۱۴۰۰ سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم از دسترس خارج شد و در صفحه اول آنها تصاویر مسعود و مریم رجوی با شعار درود بر رجوی و عکس ضربدر خورده و باطل شده خامنه‌ای با شعار مرگ بر خامنه‌ای جایگزین شد.

 

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای رژیم، در گفتگو با سالنامه حکومتی  همشهری جمعه ۵فروردین با سوزوگداز برآمده از تاثیرات حمله و قطع برنامه‌های رادیو تلویزیونی رژیم گفت: این سازمان روزانه مورد «ده‌ها هزار حمله» سایبری قرار می‌گیرد و حمله سایبری پیشین به صدا و سیما، به‌گفته او، کاری «بسیار حساب‌شده» بود.

فریدون عباسی، نماینده مجلس ارتجاع، نیز پاییز گذشته پس اختلال در جایگاه‌های سوخت، گفت تاکنون بسیاری از حملات سایبری اطلاع‌رسانی نشده است چون دستگاه‌های مسئول بخشی از این حملات دفع کرده‌اند اما در مواردی مانند سامانه هوشمند کارت سوخت خطای سیستمی رخ داد و نتوانستند این حملات را دفع کنند.

 

بیشتر بدانید:

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b83d4c2-86b4-43d1-8fea-d154650b44cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات