728 x 90

تروریسم رژیم ایران زیر سایه امدادهای غیبی مماشات

تروریسم - عکس از آرشیو
تروریسم - عکس از آرشیو

خامنه‌ای بدون وقفه دست به اقدامات تروریستی می‌زند، قاچاق می‌کند، قاچاق‌چی‌ها را شارژ می‌کند، آدم‌کش‌های حرفه‌یی را برای قتل و ترور مخالفانش اجیر می‌کند! و هزار کار مشابه دیگر.

دولت‌های غربی اکنون با یک دیکتاتوری منحصر به‌فرد روبه‌رو هستند که با هیچ‌یک از معیارهایی که پیش‌تر برای شناخت و مقابله با دیکتاتوریهای تروریست و فاشیست تنظیم کرده بودند، نمی‌خواند!

چرا که فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، فراتر از تمامی معیارهای فساد و رذالت و خباثت ظاهر شده است! و این، همان پدیده‌یی است که شماری از دولتهای غربی در برابر آن مماشات هم می‌کنند!

در حالی‌که رژیم آخوندها در تمامی تاریخ چهل و چند ساله‌اش عملاً ثابت کرده است که هرگز و هرگز مثل «آدم» با دیگران زندگی یا حتی تعامل نخواهد کرد.

به چند نمونه از شاه‌کارهای آخوندها نگاه کنید!

نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: زمانی که من کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری خود را اداره می‌کردم، اف.بی.آی جلسه جداگانه‌یی با من داشت تا به من اطلاع دهد که رژیم ایران در حال دخالت در انتخابات ما بوده و از طریق کارزار ما بر انتخابات تأثیر می‌گذارد.

نیکی هیلی افزود: شما اطلاع دارید توطئه قتل که نام من در آن برده شد، آن هم توسط رژیم ایران. مدت طولانی است که ادامه دارد و آمریکایی‌ها باید بیدار شوند.

در خبر دیگری به گزارش وال استریت ژورنال، دست‌کم سه بانک عراقی از سیستم ایجاد شده توسط ایالات متحده برای انتقال دهها میلیارد دلار به رژیم ایران استفاده کرده‌اند.

وال استریت در این گزارش مبسوط می‌نویسد: به‌طور تخمینی ۸۰درصد بانک‌های عراقی به‌طور کلی، ۸۰درصد از آنها بیش از ۲۵۰میلیون دلار حواله‌های بانکی که در برخی روزها از طریق آنها انجام می‌شد، غیرقابل ردیابی بود و بخشی از آن به‌طور مخفیانه به سپاه پاسداران ضدآمریکایی و شبه‌نظامیان ضدآمریکایی که از آنها حمایت می‌کند رسید.

به گفته مقامات آمریکایی آشنا با این گفتگوها یک مقام ارشد خزانه‌داری آمریکا در نشستی در بغداد در ژانویه به مقامات عراقی گفت که بانک‌های عراقی «عامدانه» از دسترسی به دلار آمریکا برای حمایت از نیروی قدس، یکی از شاخه‌های شبه‌نظامی سپاه پاسداران و هم‌چنین گروه‌های شبه‌نظامی فعال در عراق مرتبط با رژیم ایران که ایرانی‌ها استفاده می‌کنند، سوءاستفاده کرده‌اند.

و در خبر سوم مایک ترنر رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، در مصاحبه با فاکس نیوز، خواستار مداخله فعال دولت آمریکا علیه دخالت رژیم ایران در انتخابات این کشور شد و گفت: دولت بایدن دخالت رژیم ایران را نادیده می‌گیرد. ما اکنون دو نفر را داریم که متهم به سوءقصد (به ترامپ) هستند که به‌خاطر کشتن قاسم سلیمانی است. آنها مستقیماً دونالد ترامپ و اعضای کابینه او را هدف قرار داده بودند که این بالاترین سطح دخالت در انتخابات است که به نظر می‌رسد دولت بایدن به آن اهمیتی نمی‌دهد!

و این، همان مماشاتی است که پیوسته برای رژیم و تروریسمش، میدان باز می‌کند!

میدانی که گرچه «گرد» آن به لباس کشورهای غربی هم می‌نشیند اما هدف اصلی‌اش مردم و مقاومت ایران هستند. در بستری از بی‌تفاوتی دولتهای غربی نسبت به تروریسم دولتی آخوندها در اروپاست که می‌شنویم:

در اولین ساعات بامداد دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ مزدوران رژیم در سوئد با مواد آتش‌زا به یکی از اماکن هواداران مجاهدین و مقاومت ایران حمله کرده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد:

عوامل اطلاعات رژیم آخوندی در نخستین اقدام تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران پس از ریاست‌جمهوری پزشکیان، ساعت ۳بامداد دوشنبه ۱۹ شهریور (۹سپتامبر۲۰۲۴) ساختمان یک انجمن هوادار این سازمان را در منطقه اسپونگا در شمال استکهلم با چند کوکتل مورد حمله قرار دادند. چند پنجره ساختمان شکسته شد و دیواره بیرونی ساختمان آتش گرفت. آتش توسط ساکنان ساختمان خاموش گردید و پلیس بلادرنگ در محل حاضر شد. در جریان این حمله تروریستی به کسی آسیبی نرسید.

در همین اطلاعیه، به چندین مورد مشابه دیگر در سال گذشته و سال جاری میلادی در آلمان و فرانسه و سوئد و اسپانیا هم اشاره شده است.

در پایان اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت آمده است: مقاومت ایران از دولت، پلیس و قضاییه سوئد خواهان دستگیری عاملان و آمران این عملیات تروریستی و محاکمه آنان و انتشار و افشای همهٔ جزئیات و اسناد برای اطلاع عموم است. سفارتها و نمایندگیهای رسمی و غیررسمی رژیم آخوندی و مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران در کشورهای اروپایی دست‌اندرکار طراحی و اجرای عملیات تروریستی هستند. تعطیل این مراکز و اخراج مأموران و مزدوران یک اقدام ضروری برای مقابله با تروریسم و تأمین امنیت به‌ویژه در مورد پناهندگان ایرانی است.

در چنین میدانی است که مقاومت ایران، میزان قدرت و رزمندگی‌اش را به اثبات می‌رساند! میدانی که در آن مردم و مقاومت ایران باید در یک لحظه، هم با ارتجاع مخوف آخوندی درگیر شوند. هم با سیاست کثیف مماشات، در بیفتند و هم حملات مزدوران و عوامل و وابستگان سیاسی رژیم و هموندانش را پس بزنند.

این، همان نقطه سرفرازی مردم و مقاومت ایران است که باید به آن بالید و افتخار کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e1eec1e-9a2e-4c2a-bcf5-31fadd13cb52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات