728 x 90

ترس و سراسیمگی از تحولات منطقه در جمعه بازارهای خامنه‌ای، همزمان با مانور جنگی رژیم در مرز آذربایجان

گردنه حیران در مرز ایران و آذربایجان
گردنه حیران در مرز ایران و آذربایجان

همزمان با مانور جنگی رژیم در نزدیکی قره باغ و مرز آذربایجان، امام جمعه‌های خامنه‌ای سراسیمگی و ترس رژیم را در رابطه با تحولات منطقه برملا کردند.

 

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران- ۹مهر۱۴۰۰:

در برخی از کشورهای همسایه نشستی بگیرند که صهیونیستها در آن میدان‌داری می‌کنند. من جدا در این نطق بنای بر نصیحت دارم رفتارشان را عوض کنند. این رفتار نه ماندگار است نه قابل‌تحمل، یعنی فکرشان این هست که بغل گوش ما بیایند میدان به صهیونیستها بدهند، ما هم هیچ برخوردی نداشته باشیم؟ هیهات

 

آخوند دژکام، امام جمعه خامنه‌ای در شیراز- ۹مهر ۱۴۰۰:

ببینید در اطراف کشور ما دارد چه جریانهایی را راه می‌اندازد، همین چند روز پیش بود که گفتند وزیر خارجه اسراییل آمده بحرین چکار کنه؟ بحرین یک روزی یک گوشه‌یی از استان فارس بوده است حالا دیگه قوز بالای قوز به‌اصطلاح آمدند سفارت اسراییل را در آن درست کردند. می‌رویم در مرزهای شمالی کشورمان این چند روز اخیر شنیدید که کشور آذربایجان باز در همکاری با صهیونیستها مسیر حمل کالا‌های از ایران به سمت ارمنستان را جلویش را گرفت، خب این اشاره‌یی که بنده به وضعیت پیرامونی کشور کردم در مرزهای جنوبی و غربی و شمالی و مرزهای شرقی قضایای افغانستان را هم که خودتون می‌دانید برای این است که یک کم حواس‌مان را جمع کنیم.

 

آخوند نکونام، امام جمعه خامنه‌ای در شهر کرد- ۹مهر ۱۴۰۰:

تلاشهای رژیم صهیونیستی و آمریکا تو منطقه کارهای شیطنت‌آمیزی که دارند انجام می‌دهند و به‌ویژه در کشورهای همسایه مثل آنچه که این روزها ما شاهد آن هستیم آنچه در اربیل صورت گرفت آنچه در آذربایجان و ارمنستان و امثال اینها در حال شکل‌گیری است و خیلی از این مسائل اینها تبیین‌گری می‌خواهد اینها باید برای جامعه تبیین بشود. (تلویزیون شبکه جهان‌بین رژیم ۹مهر)

 

آخوند لائینی، امام جمعه خامنه‌ای در ساری- ۹مهر ۱۴۰۰:

تحرکاتی را در پیرامون کشور ما اینها شیطنتها و تحرکاتی را دارند انجام می‌دهند. الآن هم شمال غربی ما را عرض کنم که دارند با توطئه درگیر می‌کنند و ناامنی می‌کنند که متأسفانه دولتهای همسایه ما هم دست و فریب آنها را خورده‌اند و هم در قسمت جنوب هم در بحرین. الآن زمینه ارتباطات رسمی و عرض کنم که آشکار داشتند امارات هم که قبل از آن و چندی قبل هم که در اقلیم کردستان عراق و اربیل هم اجلاسی با حضور نمایندگان صهیونیستها برای عادی‌سازی روابط حضور یهودیان صهیونیست و رژیم اشغالگر در پیرامون ما مثل حضور شیطان هست. حضورش ناامن کننده هست و مثل حضور آمریکا ناامید کننده هست. ما به هیچ‌وجه حضور اسراییل غاصب و آمریکای جهان‌خوار را در پیرامون کشورمان تحمل نخواهیم کرد.

 

در همین حال کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع اعلام کرد جلسه‌یی در رابطه با بحرانهای رژیم در منطقه برگزار می‌کند و فدا مالکی عضو این کمیسیون گفت: این‌که از حضور پاکستان در افغانستان نگرانیم برای این است که صلاح نمی‌دانیم و همین مسأله را هم برای آذربایجان انتظار داریم. (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۰مهر)

میرتاج‌الدینی عضو دیگر مجلس رژیم نیز گفت: با توجه به تحرکات تفرقه‌افکنانه در نزدیکی مرزها، حفظ آمادگی و اقتدار نظامی مهم است. (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۰مهر)

پاسدار سعدالله زارعی، از نیروی تروریستی قدس نیز روز شنبه ۱۰مهر در سرمقاله کیهان خامنه‌ای نوشت: از آنجا که صحبت از شکل‌گیری یک تهدید امنیتی قطعی علیه جمهوری اسلامی است، نظام حق دارد بدون هماهنگی با جایی و یا با فردی، کانون توطئه علیه خود را از کار انداخته و با آن مقابله کند. (روزنامه کیهان ۱۰مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0de01bbb-1f39-410c-a263-8c483c5f35f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات