728 x 90

تحلیلگر و مشاور پیشین مارگارت تاچر: محکومیت تلاش دولت بایدن برای جلوگیری از لیست‌گذاری سپاه پاسداران

نیل گاردنر
نیل گاردنر

به‌دنبال گزارش تلگراف درباره فشار دیپلماتهای آمریکا بر دولت انگلستان برای ممانعت از لیست‌گذاری سپاه پاسداران، نیل گاردنر تحلیلگر و مشاور پیشین مارگارت تاچر روز چهارشنبه سوم اسفند در توئیتی تلاش دولت بایدن را محکوم کرد و نوشت: این کاملاً شرم‌آور است. دولت بایدن جلوی رژیم تروریستی تهران به خاک می‌افتد.

نیل گاردنر خبر تلگراف را ضمیمه توئیت خود کرده است.

تلاش دیپلمات‌های جو بایدن برای جلوگیری از طرح انگلستان برای ممنوع کردن شبه‌نظامیان ایران به‌عنوان یک گروه تروریستی

ایالات متحده می‌گوید دولت (انگلستان) می‌تواند نقش دیپلماتیک کلیدی با تهران ایفا کند، اما اگر سپاه پاسداران غیرقانونی شود، این امر تضعیف خواهد شد.

روز گذشته ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به خبرنگاران درباره گزارش تلگراف انگلستان گفت: ما سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کرده‌ایم لذا این ایده که ما عملاً سایر کشورهای را ترغیب می‌کنیم که رویکردی را که ما داشته‌ایم را دنبال نکنند به نظرم درست نیست ولی تکرار می‌کنم که این گزارش را ندیده‌ام ولی آنچه می‌دانم تصمیم ما به کار با کشورهای سراسر جهان از جمله متحدان اروپایی‌مان است تا هرکاری که بتوانیم برای مقابله با اعمال شرورانه سپاه پاسداران انجام دهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4785ec4-10f5-4ed8-9e51-a9c5c5cdf5ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات