728 x 90

تحصن و آکسیونهای اعتراضی ایرانیان آزاده در کشورهای مختلف جهان، علیه توافق ننگین میان دولت بلژیک با آخوندها

هشتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن
هشتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن

در طول روز گذشته تحصن، آکسیونهای اعتراضی و تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در کشورهای مختلف جهان علیه توافق شرم‌آور میان دولت بلژیک و رژیم آخوندی استمرار یافت.

در این صفحه بخشی از تصاویر و ویدئوهای آن را می‌توانید دنبال کنید:

 

گزارش خبری آکسیون ایرانیان آزاده در مقابل کنگره آمریکا

روز چهارشنبه ۲۲تیرماه، هواداران سازمان مجاهدین در واشنگتن، در اعتراض به معامله شرم‌­آور دولت بلژیک با دولت رئیسی جنایتکار، در مقابل کنگره آمریکا تجمع کردند تا توجه نمایندگان مردم آمریکا را به این عمل ننگین که ناقض اولیه‌ترین حقوق جهانشمول شهروندی و به بازی گرفتن امنیت تمامی مردم جهان است، جلب کنند. تجمع‌کنندگان از نمایندگان کنگره خواستار اقدامات عملی برای جلوگیری از این معامله ننگین شدند. ۴ تن از نمایندگان کنگره، در این تجمع حضور یافته و سخنرانی کردند.

نماینده خوان وارگاس، دمکرات از ایالت کالیفرنیا در سخنانش گفت: از شما تشکر می‌کنم که اینجا حضور دارید. معتقدم که برگرداندن این تروریست به ایران کار بی‌شرمانه‌ایست و ممنونم که شما توجهات را به این موضوع جلب می‌کنید. ما عدالت را می‌خواهیم و فعالیت‌های شما این را ممکن می‌کند.

نماینده‌دان بیکن، جمهوریخواه از ایالت نبراسکا و عضو کمیته نیروهای مسلح و اطلاعات کنگره آمریکا در سخنانش در جمع ایرانیان گفت: از حضور و صدای شما متشکرم. رژیم ایران تروریزم را ترویج می‌کند و بیش از ۶۰۰ آمریکایی را در عراق کشته است. من از رژیم ایران متنفرم و به مردم ایران علاقمندم. ما برای مردم ایران صلح و یک دولت سکولار و غیراتمی می‌خواهیم. رژیم ایران بدترین رژیم دنیاست و مردمش را شکنجه می‌کند. من به خدا اعتقاد دادم و معتقدم خداوند یک دولت دمکراتیک برای مردم ایران برقرار می‌کند.

نماینده دنی دیویس، دمکرات از ایالت ایلینویز، عضو کمیته حقوق اجتماعی و آزادیها در سخنانش گفت: آزادی به آسانی به‌دست نمیآید. خوشحالم که از نسل‌های مختلف در اینجا می‌بینم. مفتخرم که با شما هستم. بدانید که سالهاست که از شما حمایت می‌کنم و با شما در پاریس بودم که شاهد بزرگترین و خارق‌العاده‌ترین، طولانی‌ترین و مؤثر‌ترین میتینگی بودم که تا به‌حال شرکت کردم. مجدداً خوشحالم که با شما هستم.

نماینده دیوید ترون، دمکرات از مریلند، عضو کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان در تجمع ایرانیان گفت: حضور طیفهای مختلف در آمریکا، باعث بهتر شدن آن می‌شود و خانم پلوسی هم بر این تأکید دارد. ممنونم که اینجا هستید و فعالیت می‌کنید.

 

هشتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن علیه توافق شرم‌آور میان دولت بلژیک و رژیم آخوندی - ۲۲تیر

 

 

 

هفتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن

هشتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن علیه توافق شرم‌آور میان دولت بلژیک و رژیم آخوندی - ۲۲تیر

 

هشتمین روز تحصن ایرانیان آزاده در واشنگتن علیه توافق شرم‌آور میان دولت بلژیک و رژیم آخوندی - ۲۲تیر

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b6a3709-41cb-43b5-9036-50012344f645"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات