728 x 90

تحریم‌های جدید انگلستان علیه رژیم ایران و روسیه

پرچم انگلستان
پرچم انگلستان

سایت دولت انگلستان روز جمعه ۵اسفند در بیانیه‌ای تحریمهای جدید انگلستان علیه روسیه و رژیم ایران را منتشر کرد.

سایت دولت انگلستان نوشت: مدیریت شرکت صنایع هوانوردری قدس ایران که برای ارتش روسیه پهپاد تهیه می‌کند به لیست تحریم‌های این کشور اضافه شده است.

تحریم ۵نفر از مدیران ارشد رژیم ایران در صنعت هوانوردی قدس، شرکت سازنده پهپادهای مورد استفاده در اوکراین، نشان‌دهنده تعهد ما به ادامه فشار بر کشورهای ثالث تأمین کننده ارتش روسیه است... .


وزیر امور خارجه انگلستان از بسته جدیدی از تحریمها خبر داد که شامل ممنوعیت صادرات هر کالایی که اوکراین تا به امروز متوجه شده روسیه در میدان جنگ استفاده کرده است می‌باشد.
جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلستان، روز جمعه ۵ اسفند (۲۴فوریه) بسته جدیدی از تحریم‌ها و اقدامات تجاری هماهنگ بین‌المللی، از جمله ممنوعیت صادرات هر کالایی را که روسیه تا به امروز در میدان جنگ استفاده کرده است، اعلام کرد.
نام‌گذاریهای امروز هم‌چنین افراد و نهادهایی را که در قلب مجتمع نظامی-صنعتی پوتین قرار دارند، مورد هدف قرار می‌دهند، از جمله:
۳۴مدیر اجرایی مرتبط با ۲شرکت بزرگ دفاعی روسیه Rostec، شرکت دفاعی چند میلیاردی روسیه، و شرکت Almaz-Antey، یک شرکت دولتی روسی که متخصص در تولید موشکهای زمین به هوا و سلاح گرم برای هواپیماها است.

دولت انگلستان ۹۲فرد و نهاد روسیه را از جمله افراد و نهادهای مرتبط با شرکت «روس اتم» را به لیست تحریم‌ها اضافه کرده است.
۶نهاد روسی که در ساخت یا تعمیر تجهیزات نظامی برای نیروهای مسلح روسیه از جمله هوانوردی و نیروی دریایی دخیل هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16d8432d-e548-43d8-b1d3-77d557a30db5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات