728 x 90

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا

علیه وزیر دفاع رژیم، سرکرده نیروی تروریستی قدس

قرارگاه ضدخاتم و نیروی دریایی سپاه خامنه‌ای

شورای اتحادیه اروپا روز جمعه ۱۱خرداد ۱۴۰۳ تحریم‌های جدید را علیه شش فرد و سه نهاد به‌دلیل نقش آنها در انتقال هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) یا موشک به گروه‌های مسلح و نهادهایی که صلح و امنیت در خاورمیانه و منطقه دریای سرخ را تضعیف می‌کنند؛ یا به‌دلیل دخیل بودن در برنامه پهپاد ایران اتخاذ کرد.

افراد و نهادهای لیست‌گذاری شده عبارتند از:

-قرارگاه مرکزی خاتم و یکی از فرماندهان آن غلامعلی رشید.

شرکت الکترونیکی کاوان بهراد یک شرکت ایرانی تهیه و فروش قطعات ساخت پهپاد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران که در تحویل تسلیحات از جمله پهپادها و موشکهای ساخت رژیم برای استفاده توسط گروه‌های مسلح مانند حوثی‌ها و حزب‌الله در خاورمیانه و منطقه دریای سرخ نقش دارد.

علاوه بر این نهادها، شورای اتحادیه اروپا محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع رژیم، پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس و افشین خواجه فرد رئیس سازمان صنایع هوانوردی رژیم را نیز در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا

تحریم ۴نهاد و یک فرد فعال در تولید و تکثیر پهپادهای رژیم

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه تحریم‌های را علیه شماری از نهادهای رژیم در تولید پهپادهای رژیم فعال هستند تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری اعلام کرد ۴نهاد که قطعات حیاتی برنامه هواپیماهای بدون سرنشین رژیم ایران را تهیه کرده‌اند و هم‌چنین یکی از مدیران سازمان صنایع هوایی ایران، یکی از شرکت‌های تابعه وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح رژیم ایران را تحریم کرده است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی، گفت: اقدام امروز تعهد ما را برای ایجاد اختلال در تولید و تکثیر پهپادهای مرگبار رژیم ایران که توسط نیروهای نیابتی‌اش استفاده می‌شود، تقویت می‌کند.
برایان نلسون افزود: خزانه‌داری به تحمیل هزینه بر کسانی که به‌دنبال تأمین قطعات مورد نیاز رژیم ایران برای برنامه‌های پهپاد خود هستند و امکان ارسال این سلاحها به عوامل بی‌ثبات‌کننده در سراسر جهان را دارند، ادامه خواهد داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56837739-ded9-4514-aa2f-ce90f656d2b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات