728 x 90

تحت فشار گذاشتن زندانیان برای شرکت در انتخابات نمایشی - گزارشی از زندانها

زندان - عکس از آرشیو
زندان - عکس از آرشیو

رژیم آخوندی برای کشاندن زندانیان و خانواده آنها به پای صندوقهای رأی نمایشی رژیم اقدام به تهدید و تحت فشار گذاشتن زندانیان کرده است. گزارشاتی از زندان سنندج، زندان مرکزی ارومیه و زندان مرکزی کرج:

زندان سنندج

دژخیمان زندان مرکزی سنندج، زندانیان را تهدید کرده‌اند که در صورت عدم حضور در انتخابات روز جمعه، از حقوق ابتدایی خود شامل تماس تلفنی و ملاقات حضوری محروم خواهند شد.

 

زندان مرکزی ارومیه

یک زندانی که قرار بود روز پنجشنبه ۱۰ اسفند با سند آزاد شود، آزادی وی را به روز شنبه موکول کرده‌اند و به او گفته‌اند روز بعد از انتخابات آزاد می‌شود و بحث رأی در زندان اجباری بوده و کسانی که در ساعات اولیه و به نماینده ذکر شده از طرف رئیس زندان رأی دهند، مرخصی تشویقی به آنها تعلق خواهد گرفت.

نماینده مورد نظر رئیس زندان فردی به نام روح‌الله حضرت پور طاتپه فرزند محمدعلی کد نامزد ٢٦١ است.

 

زندان مرکزی کرج

در زندان مرکزی کرج به زندانیان گفته‌اند که هم به خانواده‌هاتون زنگ بزنید و اونا رو ترغیب به رأی دادن کنید و هم در داخل زندان خطاب به زندانیان اطلاعیه زده‌اند که به خانواده‌هایتان بگویید برایتان شناسنامه بیاورند تا بتوانید رأی بدهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80559e7d-66cf-4dd0-8bec-ff66b7a9459a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات