728 x 90

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات خوی و کارکنان شرکتی‌ مراکز خدمات جامع سلامت استان قم

تجمع اعتراضی کارگران و کارمندان مخابرات خوی و کارکنان شرکتی‌ مراکز خدمات جامع سلامت استان قم
تجمع اعتراضی کارگران و کارمندان مخابرات خوی و کارکنان شرکتی‌ مراکز خدمات جامع سلامت استان قم

تجمع اعتراضی کارگران و کارمندان مخابرات خوی

امروز یکشنبه ۵ دیماه حراست مخابرات خوی از ورود کارگران (کارمندان) مخابرات که به‌دلیل تضییع حق و حقوق قانونی خود در خصوص عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل معترض بودند، به داخل اداره جلوگیری به‌عمل آورد. این کارگران در اعتراض به اقدام سرکوبگرانه رژیم در مقابل این شرکت تجمع اعتراضی برپا کردند.

-تجمع اعتراضی کارگران و کارمندان مخابرات خوی از مانع شدن ۴۰ تن به داخل اداره

تجمع اعتراضی کارکنان شرکتی‌ مراکز خدمات جامع سلامت استان قم

صبح امروز یک‌شنبه (۵ دی‌ماه) جمعی از نیروهای شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم که به صورت شرکتی مشغول کارند، در پیگیری وضعیت شغلی و استخدامی خود ابتدا مقابل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند و سپس اجتماع خود را به مقابل ساختمان استانداری قم انتقال دادند.
یکی از کارکنان حاضر در این اجتماع گفت: تجمع اعتراض امروز نیروهای شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم که در واقع از همه مزایای قانونی کار بی‌بهره‌اند، برای مشخص شدن وضعیت شغلی آن‌ها برپا شد. این کارکنان خواستار حذف مراکز خصوصی بهداشت و عقد قرارداد مستقیم همانند همکاران ایثارگر خود هستند.

وی افزود: با گذشت ۵ تا ۱۰سال از سابقه فعالیت آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت استان قم، هنوز اقدامی درجهت تبدیل وضعیت شغلی آن‌ها صورت نگرفته است. از ابتدای شیوع کرونا این نیروها تمام وقت پای کار بوده و امیدوار بودند مصوبه تبدیل وضعیت شغلی آن‌ها در مجلس ارتجاع و دولت به تصویب برسد که هنوز خبری نیست.
یکی دیگر از کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم در ادامه گفت: کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت نگرانند که با ادامه این روند، امینت شغلی و معیشتی ما در معرض خطر قرار بگیرد.
او افزود: سالهاست با حقوق نابرابر در سخت‌ترین شرایط و استرس‌زا به کار مشغول بوده‌ایم و در این راه شماری از همکاران خود را بر اثر کرونا از دست داده‌ایم با این حال به‌رغم پیگیری‌های زیاد در بهبود وضعیت شغلی‌مان، هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/878f829e-c311-4979-8027-0a38b82f74d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات