728 x 90

تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰ زندان گوهردشت

تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰ زندان گوهردشت
تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰ زندان گوهردشت

تبریک سال نو زندانیان بند ۱۰  زندان گوهردشت به هموطنان و آرزوی ایران آزاد برای آینده

 

بوی بهار می‌آید

بوی سبزه و گل

رویش و پویایی و زنده شدن دوباره طبیعت و پشت سر گذاشتن کرختی و خموشی زمستان

 

ما زندانیان که بیش از ۹۸درصدمان افراد زیر ۳۵سال می‌باشیم؛ در حالی در پشت میله‌های زندان به‌سر می‌بریم که محروم از حداقل امکانات انسانی هستیم. عمرمان به بطالت و تباهی می‌گذرد. آنهم در حالی که علت‌العلل و زمینه‌ساز تمامی اتهامهای ما حکومت ناشایست و ضدمردمی آخوندها می‌باشد. همانهایی که در تمامی سالهای حکومتشان جز فقر و بدبختی و فساد و تباهی و فحشا هیچ دستاوردی نداشتند.

جالب این‌که در زندان نیز دست از سرمان برنمی‌دارند و به‌جرأت می‌توان گفت زندانها یکی از بزرگترین و آزادترین مکانها جهت پخش مواد مخدر و داروهای روانگردان است.

در این بین می‌شنویم که زندانیانی به نامهای گلرخ ایرایی و سهیل عربی و حمیدرضا امینی که از جمله زندانیان سیاسی می‌باشند به‌علت پایمال شدن حقوق زندانیان مدتهاست که در اعتصاب غذا به‌سر می‌برند و یا زندانیانی در زندان مرکزی زاهدان تحت فشارهای مضاعف قرار می‌گیرند.

ضمن ابراز همدردی با زندانیان فوق‌الذکر و به‌عنوان فرزندان ملت ایران که به‌علت ظلم و ستم آخوندی راهمان به زندان کشیده شده؛ مطابق ضرب‌المثل کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما؛ با خود و با مردم شریف میهنمان عهد می بندیم که با توسل به نیروی خودمان و تمامی مجاهدان راه شرف و آزادی و با توسل به دعای تحویل سال یعنی

 یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

می گوییم که بارالها ما را در زمره افرادی قرار ده که در حمایت و همراه مجاهدان پاکبازی که از همه چیز خود گذشتند تا همه چیز را برای این مرزوبوم مهیا کنند؛ گام برداریم و ایرانی را بسازیم که در آن از آخوندهای فاسد و جنایتکار خبری نباشد و مملکتی داشته باشیم که به دست خود مردم و برای مردم اداره شود و هیچکس به‌علت داشتن عقیده مورد بازخواست قرار نگیرد و هیچ کودکی به‌علت نداشتن امکانات از درس و تحصیل دور نماند و مجبور به کار نباشد و کار شرافتمند در دسترس همگان باشد و هیچ تفاوتی بین زن و مرد نباشد.

ما زندانیان بند ۱۰زندان رجایی شهر(گوهردشت) به کوری چشم ملاها همراه با تمامی مردم میهنمان این عید سعید را جشن می‌گیریم و به همه هموطنانمان عید نوروز را تبریک می‌گوییم.

در زمان تحویل سال از خدا می‌خواهیم که شر این حاکمان ظالم از سر ما کوتاه گردد و مردم بتوانند سرنوشت خود را خود رقم بزنند و بر سرنوشت خویش حاکم باشد.

با امید موفقیت و تبریک سال نو

زندانیان بند ۱۰زندان رجایی شهر (گوهردشت)

۲۹اسفندماه ۱۳۹۶

در آستانه سال جدید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f80f5380-a368-4ef1-b441-ee2c90015f00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات