728 x 90

تأکید سازمان بهداشت جهانی بر تاثیر واکسن «جانسون-جانسون» بر انواع جهش‌یافته ویروس کرونا

واکسن جانسون اند جانسون
واکسن جانسون اند جانسون

سازمان بهداشت جهانی چهارشنبه ۲۷اسفند از کارآیی لازم واکسن جانسون – جانسون در برابر انواع جهش‌یافته ویروس کرونا را خبر داد.
به‌دنبال نگرانیها مبنی بر عدم کارآیی واکسن آمریکایی جانسون ـ جانسون در ایجاد ایمنی کافی در برابر انواع جهش‌یافته ویروس کرونا که قابلیت شیوع گسترده را دارد، سازمان بهداشت جهانی به تأثیرگذاری این واکسن در مقابله با انواع ویروس جهش‌یافته مهر تأیید گذاشت و مجوز صدور اضطراری آن برای تزریق تنها یک واحد (دوز) واکسن را، صادر کرده است.


یکی از امتیازات مهم واکسن جانسون ـ‌جانسون که به تأیید سازمان بهداشت جهانی رسیده است تزریق این واکسن به افراد بالاتر از ۱۸سال است و محدودیت سنی وجود ندارد.
الخاندرو کراویوتو، رئیس گروه متخصصان بررسی واکسن در سازمان بهداشت جهانی در این رابطه اظهار داشت «بررسی تمامی داده‌ها حاکی از آن است که ما به یک واکسن مطمئن دست یافته‌ایم».
حفظ و نگهداری واکسن جانسون ـ جانسون در دمای یخچال‌های عمومی می‌تواند صورت بگیرد واز قیمت کمتری نسبت به واکسن فایزر برخوردار است (رادیو فرانسه ۲۷ اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/422944be-9939-4d35-b3ff-5c24aa3b5850"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات